موسیقیموسیقی ایران

دانلود آلبوم ایستگاه به خوانندگی امید نعمتی+ جزئیات پروژه ایستگاه

مجله اینترنتی کولاک: امید نعمتی خواننده گروه «پالت» و مهیار علیزاده آهنگساز و نوازنده قرار است در آلبوم ایستگاه با یکدیگر همکاری کنند. این آلبوم بخشی از پروژه ایستگاه است که در قالب کنسرت، آلبوم و پرفورمنس عرضه خواهد شد. امید نعمتی چندی قبل بعد از چند آلبومی که در قالب گروه پالت منتشر کرده بود، آلبومی مستقل منتشر کرد.

 

همکاری امید نعمتی و مهیار علیزاده در آلبوم ایستگاه
همکاری امید نعمتی و مهیار علیزاده در آلبوم ایستگاه

رضا موسوی طراح و کارگردان پروژه «ایستگاه» با اشاره به جزئیات این پروژه گفت: کنسرت «ایستگاه» که قرار است روز هشتم اردیبهشت ماه سال جاری در تالار وحدت تهران میزبان علاقه‌مندان موسیقی باشد، اولین برنامه از پروژه «ایستگاه» خواهد بود که قرار است در سه مرحله پیش روی مخاطبان قرار بگیرد. این پروژه در ابتدا روز هشتم اردیبهشت به آهنگسازی مهیار علیزاده و خوانندگی امید نعمتی در تالار وحدت اجرا می‌شود و پس از آن در قالب یک آلبوم و در مرحله بعد در قالب یک پرفورمنس بسیار متفاوت میزبان مخاطبان خواهد بود.

 

کنسرت ایستگاه در اردیبهشت

وی ادامه داد: در کنسرت روز هشتم اردیبهشت شقایق صادقیان، بهتاش ابوالقاسم، پیمان حاتمی، کسری سبکتکین به عنوان نوازنده حضور دارند این در حالی است که امید نعمتی به عنوان خواننده و مهیار علیزاده هم به عنوان آهنگساز و هم در بخش‌هایی به عنوان خواننده در اجرای زنده «ایستگاه» حضور دارند. شکل طراحی پروژه ایستگاه به گونه‌ای است که من حتم دارم مخاطبان را غافلگیر خواهد کرد چرا که ما برای اجرای پروژه در قالب پرفورمنس و حتی آلبوم تمهیداتی را طراحی کرده‌ام که تاکنون کمتر در اجراهای زنده موسیقی کشورمان اتفاق افتاده و می‌تواند برای آنها جذاب باشد.

داستان پروژه ایستگاه

طراح و کارگردان پروژه «ایستگاه» درباره محتوای این اثر توضیح داد: این پروژه دربرگیرنده قصه‌ای جالب است که در آن چند کودک در یک ایستگاه متروک قطار مشغول بازی هستند اما حضور یک نفر در این ایستگاه مسیر زندگی تک‌تک آنها را به سمتی می‌برد که برایشان غافلگیرکننده است. این پروژه در چارچوبی با زبان موسیقی و تصویر به مخاطب نشان داده شده که من فکر می‌کنم می‌تواند برای مخاطبان دارای جذابیت‌هایی باشد. این کار گرچه یک قصه فرمالیستی ساده دارد اما از تکنولوژی‌های استفاده کرده که برای مخاطبان شوک آور است و امیدوارم با تلاشی که گروه اجرایی انجام می‌دهد بتوانیم این پروژه را با موفقیت به پایان ببریم.

موسوی در پایان اظهار کرد: تمام تلاش ما این است که بعد از برگزاری کنسرت ایستگاه در تالار وحدت، آلبوم نیز مدتی بعد منتشر و پس از آن نیز پرفورمنس آن اجرا شود. به هر ترتیب تصور می‌کنم این کار با توجه به طراحی‌هایی که برای آن انجام گرفته می‌تواند یکی از پروژه‌های مهم کاری من در سال ۹۸ باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا