کلیپ داغ

دانلود برنامه دوربرگردون با حضور علی علیپور جمعه ۱۶ خرداد + ویدیو کامل

دانلود برنامه دوربرگردون با حضور علی علیپور جمعه ۱۶ خرداد ۹۹ به همراه ویدیو کامل گفتگوی عبدالله روا با علی علیپور در برنامه دوربرگردون شبکه سه را اینجا ببینید. برنامه تلویزیونی دوربرگردون با اجرای عبدالله روا در سومین قسمت‌، میزبان «علی علیپور» مهاجم مطرح تیم فوتبال پرسپولیس است.

امروز جمعه ۱۶ خرداد ۹۹ ، در برنامه دوربرگردون شبکه سه اتفاق جالبی برای علی علیپور مهاجم پرسپولیس که مهمان این برنامه بود رخ داد!

علی علیپور مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس امروز مهمان برنامه دوربرگردون شبکه سه بود. در بخشی از این برنامه قرار شد که علیپور صفحه ای از دیوان حافظ را باز کند تا مجری برنامه به نوعی وصف حال او را بخواند. نکته قابل توجه اینجا بود که بعد از انتخاب شعر توسط علیپور و خوانده شدن آن توسط مجری، عبدالله روا که میزبان علیپور بود اینطور برداشت کرد که حافظ با این شعر از علیپور می خواهد که در پرسپولیس بماند! شعری که روا برای علیپور خواند این بود:

” گداخت جان که شود کار دل تمام و نشد/ بسوختیم در این آرزوی خام و نشد/ به لابه گفت شبی میر مجلس تو شوم/ شدم به رغبت خویشش کمین غلام و نشد “

دانلود برنامه دوربرگردون با حضور علی علیپور

دانلود برنامه دوربرگردون با حضور علی علیپورامروز علی علیپور مهاجم پرسپولیس میهمان برنامه دوربرگردون شبکه سه بود و در این برنامه به سوالات جالبی پاسخ داد. علیپور در بخشی از برنامه که با محوریت قوانین و رانندگی دنبال می‌شد درباره استفاده از شهرت خودش در برابر پلیس صحبت کرد. علیپور در پاسخ به این سوال که تا به حال شده بعد از انجام تخلف رانندگی از شهرتت استفاده کنی، گفت: برای جریمه شدن خیر اما یکبار به دلیل تخلف رانندگی ماشینم را باید به پارکینگ می‌بردند اما این کار را به خاطر خودم انجام ندادند.

علیپور همچنین در ادامه این بخش از صحبت‌هایش گفت: من واقعا تخلف آن‌چنانی در رانندگی نداشتم. معمولا شب‌ها تصمیم می‌گیرم به شمال بروم و برای مثال چند باری که جریمه شدم به این دلیل بوده که مسیری با سرعت مجاز ۷۰ کیلومتر در ساعت را ۹۰ کیلومتر در ساعت رفتم.

مهاجم پرسپولیس در بخش دیگری از حرف‌هایش نیز بهترین گلش برای پرسپولیس را گل در دیدار رفت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان مقابل السد قطر از روی نقطه پنالتی انتخاب کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا