موسیقیموسیقی ایران

دانلود تیتراژ دعوت با صدای رضا صادقی + کیفیت اصلی | شعر و متن آهنگ

دانلود تیتراژ دعوت با صدای رضا صادقی با کیفیت اصلی همچنین شعر و متن آهنگ رضا صادقی در تیتراژ برنامه رمضانی دعوت در همین مطلب. رضا صادقی خواننده موسیقی پاپ کشور تیتراژ ابتدایی «دعوت» ویژه‌برنامه افطار شبکه یک سیما را می خواند.

رضا صادقی
رضا صادقی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سیما، این قطعه با ترانه‌ای از پیام ربیعی، آهنگسازی و تنظیم مهدی ابراهیمی‌نژاد و صدای خاطرانگیز رضا صادقی به عنوان تیتراژ ابتدایی ویژه‌برنامه «دعوت» در نظر گرفته شده است که هم‌زمان با پخش اولین قسمت از برنامه شنیده خواهد شد.

برنامه «دعوت» به تهیه‌کنندگی مجتبی کشاورز و حضور حجت‌الاسلام محمدبرمایی به عنوان مجری_کارشناس از ابتدای ماه مبارک رمضان روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت و محور اصلی آن متفاوت از سال گذشته، تقویت بنیان خانواده است که شامل سرفصل‌هایی نظیر فرزندآوری، حسن معاشرت در خانواده، نظم و انضباط، وجود روحیه مشورت در خانواده، فرزندخواندگی، سبک زندگی و تربیتی ایرانی اسلامی می‌شود.

ویژه‌برنامه «دعوت» کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیما به تهیه‌کنندگی مجتبی کشاورز است که برای پنجمین سال متمادی از شنبه ۶ اردیبهشت، ساعت ۱۹ و ۲۰ دقیقه روی آنتن می‌رود.


برای شنیدن و دانلود آهنگ های بیشتر به لینک های دانلود ۱۰ آهنگ برتر هفته و دانلود آهنگ جدید مراجعه کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا