موسیقیموسیقی ایران

دانلود تیتراژ سریال زیر خاکی با کیفیت اصلی + شعر و متن آهنگ

دانلود تیتراژ سریال زیر خاکی با کیفیت اصلی به همراه شعر و متن آهنگ همچنین اطلاعات تکمیلی دریاره آهنگ تیتراژ سریال زیر خاکی در همین مطلب. «زیر خاکی» سریال اصلی شبکه یک سیما برای پخش در شب های ماه رمضان است. این سریال حال و هوای مفرح و طنز دارد و پژمان جمشیدی نقش اول را در آن بازی کرده است.

دانلود تیتراژ سریال زیر خاکی
دانلود تیتراژ سریال زیر خاکی

مجموعه تلویزیونی «زیرخاکی» به تهیه‌کنندگی رضا نصیری‌نیا و کارگردانی جلیل سامان در گروه فیلم و سریال مرکز سیمافیلم تهیه می‌شود. «زیرخاکی» از آثاری است که سعی دارد بخشی از فرآیند‌های اجتماعی کشور را با نگاهی متفاوت روایت کند.این سریال قرار است ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک پخش شود.

این مجموعه در لوکیشن‌های متعددی جلوی دوربین رفته و داستان آن درباره مردی است که به دنبال «زیرخاکی» می‌گردد و برای یافتن گنج درگیر ماجرا‌هایی می‌شود. رضا نصیری‌نیا تهیه‌کننده تلویزیون به همراه جلیل سامان کارگردان سریال پس از ساخت سریال «نفس» دومین تجربه مشترک خود را امتحان می‌کنند. نقش اول مرد سریال به عهده پژمان جمشیدی و نقش اول زن را ژاله صامتی عهده‌دار است. همچنین هادی حجازی‌فر، نادر فلاح، امید روحانی، ایرج سنجری، اصغر نقی‌زاده٬ گوهر خیراندیش و… نیز در این سریال ایفای نقش می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا