رپورتاژ آگهی

دانلود سریال قورباغه + خلاصه داستان و بازیگران سریال قورباغه

درباره سریال قورباغه

سریال قورباغه با محوریت درام است که در محتوای آن اسراری نهفته و با نمایش سریال کم کم کشف می شوند. همچنین در نوشتن این سریال موضوع اجتماعی نیز در نظر گرفته اند. هومن سیدی که متن نمایش را نوشته، کارگردانی این سریال را خودش انجام داده است

دانلود سریال قورباغه از سایت سنتر دانلود : https://centerdl.ir

علی اسدزاده تهیه کننده سریال مذکور می باشد. قورباغه به در دو کشور تایلند و ایران تصویربرداری شد. 

داستان سریال قورباغه

هومن سیدی در این فیلنامه، به مسائل اجتماعی در غالب اتفاقاتی رازآلود می پردازد. با توجه به اینکه این سریال توسط بازیگرانی همچون نوید محمدزاده و مهران غفوریان و برخی دیگر اجرا می شود. 

بازیگران سریال قورباغه

ابتدایی ترین تجربه هومن سیدی در زمینه مجموعه داستانی، سریال قورباغه است. موزیک این سریال، برعهده بامداد افشار است. فیمبردارهای این مجموعه، بر عهده پیمان شادمانفر بوده و بخاطر ایفای نقش بازیگران با تجربه و کاربلدی همانند صابر ابر، سحر دولتشاهی، آناهیتا افشار وبه راحتی مورد محبوبیت تماشاچیان واقع شد. 

سنجیدن یک سریال و محتوای آن تنها با دیدن قسمت اولش، درست نیست. ولی این نمایش خانگی به مخاطب خود بیان میکند که ممکن است شروع کننده گام جدیدی در امر این سریال ها و بُعد رقابتی آنها باشد. 

قورباغه در سال های ۹۸ و ۹۹ تولید شد. 

پشنهاد دیدن سریال قوباغه

با توجه به محتوای سریال می توان به ارتباط آن با قورباغه پی برد. زیرا محمدزاده با نوشتن این متن به نحوی بر روی اذهان مخاطبینش تاثیر می گذارد. و از طرفی نیز قورباغه هایی وجود دارند که با ترشح اسیدهایی از پوست خود، به صورت مستقیم بر ذهن اثر می گذارند. و این است نکته مشتر حیوان قورباغه با سریال قورباغه. 

در نهایت به تمامی مخاطبین عزیز پیشنهاد می کنیم که ابتدا به تماشای قسمت هایی از این سریال پردازند و سپس برای دیدن ادامه آن تصمیم بگیرند و تنها با یک قسمت ابتدایی سریال مذکور را قضاوت نکنند.  شما میتوانید سریال قورباغه را از لینک زیر دانلود کنید و در کنار خانواده خود این سریال را تماشا کنید.

https://centerdl.ir/category/iranian-series/frog-series

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا