کلیپ داغ

دانلود کامل برنامه عصر جدید یکشنبه ۵ مرداد ۹۹ + ویدیو شب دوم قسمت ۴ مرحله دوم عصر جدید

دانلود کامل برنامه عصر جدید یکشنبه ۵ مرداد ۹۹ همچنین ویدیو شب دوم قسمت ۴ مرحله دوم عصر جدید به همراه اطلاعات تکمیلی درباره این قسمت از عصر جدید. مسابقه استعدادیابی عصر جدید به تهیه کنندگی و مجریگری احسان علیخانی، اول هر هفته شنبه و یکشنبه شب ها از ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن شبکه سه سیما پخش می شود.

در هر قسمت از برنامه ۷ شرکت کننده اجرا خواهند کرد و به انتخاب ۴ داور مسابقه آریا عظیمی نژاد، بشیر حسینی، رویا نونهالی و امین حیایی ۲ اجرای به مرحله بعدی راه پیدا می کنند.

چهارمین قسمت از دور دوم مسابقه بزرگ استعدادیابی ایران شنبه و یکشنبه روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت و به تاثیر از کرونا، تغییراتی به خود دیده است.

در این قسمت، محمد داوری می‌آید که دوباره روی صحنه آتش به پا کند، باید منتظر گروه ریسمونا و “نخ”هایشان باشیم و ببینیم این‌بار چه خلق می‌کنند، مجید نظم‌ده و گروهش در شاخه هانمادونگِ تکواندو می‌آیند تا نمایش-ورزش بسازند، علی فریادی با استندآپ کمدی به روایت “مردم عادی” برنامه خواهد داشت و مجید معظمی در رشته خوانندگی با اجرای یکی از تیتراژ‌های ماه‌عسل ِ احسان علیخانی، خود را به محک آزمون می‌گذارد.

عصر جدید یکشنبه ۵ مرداد ۹۹
عصر جدید یکشنبه ۵ مرداد ۹۹

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا