کلیپ داغ

ویدیو گفتگوی کامل منوچهر هادی در دورهمی + دانلود مصاحبه منوچهر هادی با مهران مدیری

ویدیو گفتگوی کامل منوچهر هادی در دورهمی همچنین دانلود ویدیو مصاحبه جالب مهران مدیری با منوچهر هادی در برنامه دورهمی در همین مطل ببینید. منوچهر هادی قبل از شروع فصل جدید برنامه دورهمی در استودیو این برنامه حاضر شد تا از گفتگوی وی با مهران مدیری تصویربرداری صورت بگیرد.

گفتگوی کامل منوچهر هادی در دورهمی
گفتگوی کامل منوچهر هادی در دورهمی

منوچهر هادی همسر یکتا ناصر، بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. وی پس از گرفتن دیپلم وارد عرصه هنر شد و کارهای متنوعی همچون بازیگری، دستیاری کارگردان و تدارکات را آزمود.

در سال ۱۳۸۵، اولین فیلمش، «تلاطم» را ساخت و در همین سال موفق شد ۴ تله فیلم دیگر با نام‌های «آخرین روز ماه»، «تصادف»، «فرصت‌های فردا» و «کوچه محجوب» را بسازد که علاوه بر کارگردانی، نویسندگی آن‌ها را نیز عهده‌دار بوده‌است.

از جمله سوابق هنری وی می‌توان به کارگردانی فیلم‌هایی نظیر «قرنطینه»، «یکی می خواد باهات حرف بزنه»، «زندگی جای دیگری‌ست» و «کارگر ساده نیازمندیم» اشاره کرد. منوچهر هادی در ۲۰ اسفنده ماه سال ۱۳۹۴ با یکتا ناصر ازدواج کرد.

منوچهر هادی در ۲۰ اسفنده ماه سال ۱۳۹۴ با یکتا ناصر ازدواج کرد. در ۱۳ دی ۱۳۹۸ در همین برنامه دورهمی مهران مدیری اعلام کرد که منوچهر هادی فرزند شهیدی در جنگ تحمیلی است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا