کلیپ داغ

دانلود گفتگوی کامل اندیشه فولادوند در دورهمی چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۹۹ + ویدیو

دانلود گفتگوی کامل اندیشه فولادوند در دورهمی چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۹۹ همچنین ویدیو صحبت های مهران مدیری با اندیشه فولادوند و سوالات جالب در این پست خبری.

مهمان برنامه امشب دورهمی اندیشه فولادوند بازیگر سینما و تلویزیون است. اندیشه فولادوند بازیگر سینما و تلویزیون و تئاتر متولد ۷ مهر ۱۳۶۲ در تهران می باشد و ۳۳ سال سن دارد. فولادوند دارای مدرک کارشناسی فلسفه است.

اندیشه فولادوند برای ایفای نقش در فیلم سینمایی «سنگ اول» اثر «ابراهیم فروزش» برندهٔ «نخل زرین» بهترین بازیگر نقش اصلی زن از سومین جشنوارهٔ فیلم «جام جم» شد.

وی در سال ۱۳۸۷ کتاب شعر خود را با نام عطسه های نحس چاپ کرد. اندیشه فولادوند فعالیت بازیگری و هنری خود را از سال ۱۳۷۹ با بازی در فیلم مریم مقدس ساخته شهریار بحرانی آغاز نمود.

برنامه دورهمی به تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی در شب های رمضان روی آنتن شبکه نسیم می رود. این برنامه ساعت ۲۳ پخش می شود. همچنین تکرار برنامه دورهمی، روز بعد در ساعت های ۶ صبح، ۱۱ ظهر و همچنین ۱۷ بعدازظهر پخش خواهد شد.

اندیشه فولادوند در دورهمی چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت
اندیشه فولادوند در دورهمی چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت

آنچه فصل چهارم برنامه دورهمی را با فصل های قبل متفاوت کرده این است که در این فصل از برنامه، آیتم های نمایشی دیده نمی شود و به جای آن گفتگوی مهمان، اجرای آهنگ و پلاتوها و همچنین مسابقه بین تماشاچیان بیشتر شده است.

دورهمی با اجرای مهران مدیری به عنوان یکی از پرمخاطب‌ ترین برنامه‌ های تلویزیون طی چند سال اخیر شناخته شده است. تاکنون سه فصل از این برنامه از شبکه نسیم پخش شده است. در این برنامه تلویزیونی، در هر قسمت ۴۰۰ نفر از مخاطبان که طی یک فراخوان برای حضور در برنامه ثبت نام می‌ کنند، به تماشای ضبط برنامه دورهمی می‌ نشینند. در حقیقت می توان گفت این برنامه تلویزیونی به مانند تئاتری است که در هر قسمت، مخاطبانی را به عنوان تماشاگر پذیرا اس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا