سلامت

درباره خواص متعدد روغن خراطین چه می دانید؟

 

امروزه زیبایی و داشتن اندام و پوست بی عیب و نقص یکی از دغدغه های همه افراد به خصوص خانم ها می باشد به طوری که برای به دست آوردن آن تن به انواع عمل های عجیب و غریب با هزینه های گزاف می دهند. در صورتی که با روش های طبیعی و با تکیه بر طب سنتی و قدیمی ایران می توان با کمترین هزینه بهترین نتیجه ها را به دست آورد. یکی از این روش های سنتی که اخیرا سر و صدای زیادی به پا کرده روغن خراطین است.روغن خراطین یکی از شناخته شده‌ترین داروهای قدیمی و موثر طب سنتی ایران است و برگرفته از کتاب قانون بوعلی و دیگر کتب طبیبان کهن ایرانی می‌باشد. روغن خراطین از نوعی کرم خاکی به دست می آید و از مهمترین فواید آن می توان به خاصیت حجم دهندگی، افزایش لطافت پوست و همچنین رفع مشکلات زودانزالی مردانه اشاره کرد.

خواص معجزه آسای روغن خراطین

حجم دهنده اندام هایی مانند گونه، لب ، باسن و … سفت کننده و برجسته سازی عضلات سینه و باسن کاربرد برای ورزشکاران و پرورش اندام از بین بردن خط اخم ، خط خنده و خط پیشانی و … افزایش اندازه آلت تناسلی مردان درمان کننده ناتوانی های جنسی مردانه تقویت و رشد موها افزایش دهنده جریان خون در رگها شادابی ، نرمی و طراوت پوست چاق شدن صورت لیفت پوست در اثر لاغری و کاهش وزن پر کردن گودی و تیرگی زیر چشم دارای اثر چاق کنندگی دائمی اندام ها درمان دردهای مفصلی و رماتیسمی و کمر درد مشخصات روغن خراطین اصل هرگز به صورت سفت و جامد نیست و باید به شکل روغن باشد. رنگ روغن خراطین قهوه ای تیره مایل به قرمز است. بوی بسیار گرم و تندی دارد. ماساژ روغن خراطین روی پوست باعث گرم شدن آن قسمت می شود.

طریقه استفاده از روغن خراطین :

قبل از مصرف روغن خراطین، پوست خود را کاملا شستشو دهید و پس از خشک کردن، ناحیه مورد نظر را چند دقیقه ماساژ دهید تا گردش خون در آن قسمت زیاد شود. سپس  سه تا پنج قطره از ترکیب مورد نظر را بسته به وسعت محل مورد استفاده روی پوست خود ماساژ دهید تا روغن کاملا جذب پوست شود. روزی دو بار این عمل را تکرار کنید.

تذکر۱: پس از مصرف روغن بگذارید حداقل ۱ ساعت بر روی پوست بماند و در صورت تمایل بعد از آن شستشو دهید.

تذکر ۲ : مناسب ترین زمان استفاده از روغن خراطین، شب قبل از خواب می باشد. آنچه که در خصوص این روغن اهمیت دارد اینست که باید مصرف این روغن مستمر و منظم انجام شود تا دوره‌ی رشد دهی آن کامل شود. از هفته دوم استفاده از روغن خراطین، نتایج به وضوح قابل رویت است. با مشاهده اولین تاثیرات به مصرف ادامه دهید تا به هدف نهایی خود دست یابید. حداکثر مدت زمان استفاده ۲ الی ۳ ماه است که شما را به نتایج دلخواهتان خواهد رساند.

عوارض استفاده از روغن خراطین

عوارض استفاده از روغن خراطین تاکنون مشاهده نشده است. علت این امر طبیعی بودن این روغن و سازگاری آن با پوست انسان است که می تواند از طریق ماساژ پوست جذب بدن شده و سبب حجیم شدن موضع مورد نظر شود .بنابراین می توانید این محصول را با اطمینان و خیال آسوده مصرف نمایید . بهتر است در دوران شیردهی و حاملگی استفاده نشود./شبره

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا