چهره هاسلبریتی ایرانی

درخواست سردار قاسم سلیمانی از مردم برای روز تشییع پیکرش چه بود؟

در این مطلب، درباره درخواست سردار قاسم سلیمانی از مردم خواهیم خواند؛ با ما همراه باشید. شهید سردار قاسم سلیمانی یکی از محبوب‌ ترین چهره‌ های انقلاب اسلامی و نماد مبارزه با نظام سلطه و ظلم جهانی شناخته می‌ شود. او که در روز جمعه ۱۳ دی‌ ماه سال ۱۳۹۸ شمسی به دستور رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا در پی حمله موشکی به شهادت رسید، همه‌ عمر خود را به جهاد در راه خدا گذرانید.

درخواست سردار قاسم سلیمانی از مردم

حاج قاسم سلیمانی در زمان حیات پربرکت خود از مردم می‌ پرسد که آیا من در ذهن‌ تان آدم خوبی هستم؟ مردم هم در جواب پاسخ مثبت می‌ دهند. حاج قاسم در ادامه می‌ گوید: ” امیدوارم در کنار جنازه‌ ام هم این‌ گونه برایم شهادت دهید. “

شهید سردار قاسم سلیمانی نمونه‌ ی برجسته‌ ای از تربیت‌ شدگان اسلام و مکتب امام خمینی (ره) بود. در کارنامه فرماندهی سردار سلیمانی در نیروی قدس، نقاط درخشان بسیاری وجود دارد که بسیاری از آنها شاید برای همیشه پنهان بماند اما آنچه لااقل در ظاهر و برای نمونه می‌ توان دید،  تقویت و ثبات حزب‌ الله لبنان، تقویت نیروهای مقاومت فلسطینی در جریان جنگ‌ های ۳۳ روزه، ۲۲ روزه و ۸ روزه و نیز شکل‌ گیری و تقویت محور مقاومت خصوصاً در ۸ سال اخیر و پس از شروع بحران در سوریه و عراق است.

در انتها لازم به بیان است بر اساس اخبار منتشر شده از مراسم تشییع پیکر سردار قاسم سلیمانی ، قرار است طبق وصیت ایشان پیکر او در گلزار شهدای کرمان دفن شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا