سریالسریال خارجی

در فصل سوم (آخرین فصل) سریال گرفتار دل چه می گذرد؟

بعد از دو فصل بسیار موفق و یک وقفه دو سال سریال گرفتار دل با فصل سوم برگشته است. فصل سوم سریال پرمخاطب و عاشقانه‌ی «گرفتار دل» که مجموعا ۱۰ قسمت است از ژانویه ۲۰۲۰ از شبکه Sony Entertainment هند پخش خود را آغاز کرد و هر قسمت ۲۰ تا ۲۷ دقیقه زمان پخش دارد. کارن کوندرا، یوگیتا بیهانی، بیجی آناند، کریشنا شتی، آشمیتا سود، گورپریت بدی، آبیناو کاپور، پاراس آرورا و.. بازیگران اصلی این سریال هستند. بعد از دو فصل موفقیت آمیز یک و دو سریال پرمخاطب «گرفتار دل»، فصل سوم این سریال از راه رسید. در فصل اول این سریال پالاک و ریتویک از هم جدا شدند و در انتهای فصل دوم این زوج محبوب دوباره به هم رسیدند اما عشق میان این دو شکفته نشد چرا که سرنوشت و تقدیر چیز دیگری برای آنها برنامه دیگری داشت. فصل دوم پایان خوب و خوشی نداشت و فصل سوم بعد از یک پرش دو ساله در زندگی ریتویک و پالاک بعد از تصادف آنها شروع می‌شود.

سریال گرفتار دل
سریال گرفتار دل

فصل سوم بعد از یک تصادف وحشتناک با به کما رفتن ریتویک شروع می‌شود. پالاک هم بدون ریتویک به یک روح بی جان، یک مرده متحرک تبدیل شده است. اما همچنان سعی دارد مسئولیت‌هایش را در قبال خانواده و دخترانش انجام دهد و خانواده‌اش را شاد و سرحال نگه دارد. از طرفی دیگر ریوا سعی دارد کنترل همه چیز را در دست بگیرد و بیزنس خانوادگی و هر آنچه که از آن به جا مانده به کمک ویکرانت پسرخوانده ویجی‌پات نجات دهد. ویکرانت به خاطر بیزنس‌شان با پالاک ازدواج می‌کند و سرپرست فرزندانش می‌شود. وقتی ریتویک بعد از دو سال روی تحت بیمارستان افتادن از کما بیرون می‌آید یک پیچ خوردگی در داستان ایجاد می‌شود. ریتویک بخشی از حافظه‌اش را از دست داده و فقط زندگی‌اش قبل از پالاک را به خاطر می‌آورد. همه سعی دارند با شرایط جدید سازگار شوند و پالاک که از هنوز عاشقانه ریتویک را دوست دارد با ویکرانت برادر نانتی ریتویک ازدواج کرده است.

سریال گرفتار دل
سریال گرفتار دل

قصه فصل سوم این سریال ضعیف‌تر از دو فصل قبل است. پالاک میان عاشق قبلی خود ریتویک و شوهر فعلی‌اش ویکرانت گیر کرده است. برخی از اعضای خانواده سعی دارند فکر ریتویک را از سر او بیرون بیاورند و توجه‌ او را به سمت ویکرانت معطوف کنند درحالیکه شیوام، برادر ریتویک که رفاقت وصمیمیتی با ویکرانت ندارد دوست دارد پالاک و ریتویک دوباره به هم برسند. شیوام با دختری که دوست نزدیک و صمیمی ریتویک است و خیلی از او کوچکتر است نامزد کرده است. فرجام رابطه ریتویک و پالاک چه خواهد شد؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا