اخبار داغورزشی

دو فوتبالیستی که تست کرونا آنها مثبت اعلام شد چه کسانی هستند؟

کدام فوتبالیست های لیگ برتری به کرونا مبتلا شدند؟ دو فوتبالیستی که تست کرونا آنها مثبت اعلام شد چه کسانی هستند؟ به همراه اطلاعات تکمیلی اینجا بخوانید. سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی خبر از مثبت شدن آزمایش کرونا دو بازیکن لیگ برتری داد.

دو فوتبالیستی که تست کرونا آنها مثبت اعلام شد
دو فوتبالیستی که تست کرونا آنها مثبت اعلام شد

مهرزاد خلیلیان در گفت‌وگو با شبکه ورزش اظهار کرد: امروز گزارش مستندی آمد که تست PCR دو فوتبالیست که تست سختی هم محسوب می‌شود، مثبت شده است.

او ادامه داد: تست PCR الزامی و مهم‌ترین تست غربالگری ما محسوب می‌شود که تعیین کننده یک نوع پروتئین است و ما می‌توانیم تا حدود ۸۰ درصد مطمئن باشیم که فرد مبتلا به کرونا هست یا خیر.

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی اضافه کرد: اگر فرد مبتلا به کرونا شود، قاعدتا تست PCR او مثبت می‌شود و باید به قرنطینه برود، اما اگر گرفته باشد و بعد از آن تست PCR او منفی شد، دو تست جدید به نام‌های IGG و IGMیا همان تست الایزا که تست خون غربالگری است، از آنها گرفته می‌شود.

خلیلیان تصریح کرد: با انجام این تست‌ها، میزان هموگلوبین فرد را تعیین می‌کنیم و می‌بینیم IGG و IGM او بالا است و متوجه می‌شویم که فرد مبتلا به کرونا شده، اما بهبود پیدا کرده است.

او عنوان کرد: امروز متوجه شدیم که دو تن از فوتبالیست‌های ما مبتلا به کرونا شده‌اند و تست PCR آنها منفی است، اما IGG آنها بالا است. یعنی آنها مبتلا شده و الان خوب هستند.

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی یادآور شد: ممکن است کسی هم در ورزش نباشد، اما به این ویروس مبتلا شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا