چهره هاسلبریتی خارجی

دیپیکا پادوکن به عنوان جذاب‌ترین زن دهه آسیا معرفی شد

بازی دوباره ديپيکا پادوکن مقابل وين ديزل در هاليوود؟

مجله اینترنتی کولاک ، ترجمه: سمیرا فیض آبادی: دیپیکا یکی از پدیده‌های تکرار نشدنی سینمای هند بوده و هست. به تازگی یک پورتال انلاین در لندن دیپیکا پادوکن را به عنوان جذاب‌ترین و خوش‌اندام‌ترین چهره دهه آسیا معرفی کرد. دیپیکا پادوکن در این باره گفت: «از نظر من این اتفاق کاملا در تضاد با نمایش فیلمی همچون «چپک» می‌باشد.

دیپیکا پادوکن

هیچ زمانی بهتر از الان نیست که بخواهیم مفهوم زیبایی و جذابیت را برای مردم نسبت به آنچه که طی این سالها میان آنها جا افتاده است دوباره تعریف کنیم.» پادوکن فیلم «چپک» را آماده اکران دارد که به تازگی تیزر تبلیغاتی آن منتشر شده و تحسین بسیاری را برانگیخته است. او در این فیلم به ساخته مگنا گلزار نقش دختری را بازی کرده که قربانی اسیدپاشی شده است، فیلمی که برگرفته از داستانی واقعی است.

دیپیکا هیچ وقت از صحبت کردن درمورد مسائل اجتماعی در رسانه هراس نداشته است و همیشه از مردم می خواهد که شاد زندگی کنند.

این بازیگر برجسته هندی سال ۲۰۱۷ در فیلم هالیوودی «XXX: Return of The Xander Cage» مقابل وین دیزل در نقش دختری به نام سرنا اونگر بازی کرد و حالا به نظر می‌رسد که سری دیگری این فیلم در دست ساخت است و دیپیکا قرار است در این سری از فیلم نیز حضور پیدا کند. از مدت‌ها قبل رفت و آمدهای پادوکن و زمزمه‌هایی که شنیده می‌شد نشان می‌داد که پادوکن قرار است یک بار دیگر در هالیوود حضور پیدا کند و بعد از پستی که وین دیزل در صفحه شخصی‌اش گذاشت خبر از ساخت این فیلم داد و در هشتک بازیگران نام دیپیکا پادوکن را هم آورده بود و این مهر تائیدی بر حضور او در این پروژه می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا