کلیپ داغ

ماجرای شیرینی فروشی محمود خسرو منش بازیگر نقش قاسم در بچه مهندس ۳

ماجرای شیرینی فروشی محمود خسرو منش بازیگر نقش قاسم در بچه مهندس ۳ به همراه ویدیو مصاحبه این بازیگر بیرجندی را در همین مطلب ببینید. محمود خسرو منش در مصاحبه با محمد سلوکی از گذشته خود صحبت کرد و راه طولانی که برای بازیگر شدن طی کرده است.

محمود خسرومنش، بازیگر جوان کشورمان که در فصل سوم سریال بچه مهندس نقش قاسم، هم‌خوابگاهی و دوست جواد جوادی را بابزی کرده متولد شهر بیرجند است در سال ۱۳۷۰ به دنیا آمد. با بیوگرافی این هنرمند بیشتر آشنا شوید.

محمود خسرو منش کار بازیگری را در شهر بیرجند شروع کرد و با دوره بازیگری را هم در همان شهر گذراند. خسرومنش در دانشگاه رشته تربیت بدنی را دنبال کرد و در دانشگاه پیام نور درس خواند اما به دلیل علاقه زیادی که به بازیگری داشت وارد حرفه بازیگری شد. اولین حضور جدی او در سریال بچه مهندس سه در نقش قاسم است.

محمود خسرومنش گفت: قبل از بازی در سریال بچه مهندس، در تعدادی تئاتر که در بیرجند به روی صحنه رفت بازی کردم و فعالیت تصویری نداشتم. خیلی دوست داشتم بعد از مدت ها در یک سریال بازی کنم و خدا را شاکرم که این اتفاق محقق شد. حضورم در این سریال تجربه بسیار خوبی بود و دوستان از کارگردان گرفته تا همه عوامل به خاطر اینکه اولین تجربه کار تصویری ام بود به من کمک کردند.

شیرینی فروشی محمود خسرو منش بازیگر نقش قاسم
شیرینی فروشی محمود خسرو منش بازیگر نقش قاسم

جالب است بدانید که محمود خسرومنش برای بازی در سریال بچه مهندس ۳ براساس فراخوانی که کارگردان سریال داده بود به تهران آمد و تست بازیگری داشت وبرای بازی در نقش قاسم انتخاب شد. و یکی از چهره های اصلی این سریال را بازی کرد.

خسرومنش در برنامه در انتهای الوند درباره نحوه انتخاب شدنش برای نقش قاسم گفت: من در بیرجند تاتر کار می‌کردم و از طریق آقای کریمی، دستیار کارگردان و پیچ بچه مهندس در جریان قرار گرفتم که برای انتخاب بازیگر تست می‌گیرند. من هم شرکت کردم و نمی‌دانم از بین چند نفر انتخاب شدم.

محمود خسرومنش در سریال بچه مهندس نقش قاسم را بازی می کند جوانی که از بیرجند به تهران آمده تا در دانشگاه امیرکبیر رشته مهندسی بخواند. او دانشجویی فقیر با آرزوهایی بزرگ است و نگاه منفی او به تهرانی ها در ابتدا مشکلاتی را برایش ایجاد می کند اما بعد با جواد ( با بازی مانی رحمانی و روزبه حصاری) و مسعود (با بازی مهرزاد جعفری) دوست شده و سرنوشت این سه دوست با هم گره می خورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا