سبک زندگی

روش های شیک پوشی با شال و روسری + راهنمای انتخاب بر اساس فرم صورت

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

روش های شیک پوشی با شال و روسری + راهنمای انتخاب بر اساس فرم صورت

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

لباس و مد

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

وقتی در ایران زندگی می‌کنید لازم نیست برای تنوع در پوشش خیلی هم هزینه کنید، برای خرید مدل‌های کیف، کفش و لباس با رنگ‌های مختلف خیلی هم سخت‌گیر نباشید، راه‌های زیادی برای ایجاد تنوع در پوشش پیش رو دارید؛ کافی است یک ترفند ساده را به کار بگیرید و تنوع در پوشش را به شال و روسری که سر می‌کنید بسپارید.

شال و روسری

روسری‌هایی که انتخاب می‌کنید به‌سادگی می‌تواند تنوع دلخواه را در پوشش شما ایجاد کنند و اگر به‌قدر کافی در انتخاب آن‌ها سلیقه به خرج بدهید به‌راحتی و با کمترین هزینه می‌توانید ظاهری متفاوت و متنوع داشته باشید.

به یاد باشید خرید درست و استفاده درست از روسری و شال شرط لازم استفاده از این ابزار برای ایجاد تنوع در پوشش است. به‌طور مثال شال‌ و روسری های نخی به خاطر سبکی، خنکی و رنگ‌های روشن و آرامی که دارند انتخاب‌های خوب و کم‌هزینه‌ای هستند. یادتان باشد در انتخاب رنگ‌های گرم و تند عجله نکنید و آن‌ها را بگذارید برای روزهای گرم تابستان؛ نکته مهم‌تر اینکه هزینه‌ای که برای این شال‌های نخی پرداخت می‌کنید به‌طور میانگین بین ۳۰ تا ۶۰ هزار تومان متغیر است، بنابراین می‌بینید که این ترفند هم زیرکانه است و هم اقتصادی.

اولین چیزی که در انتخاب شال و روسری مهم است رنگ و طرح آن است. وقت خرید ناخودآگاه سراغ انتخاب‌هایی می‌رویم که رنگ و نقششان جذب‌مان می‌کنند و درنهایت ممکن است به هماهنگی رنگ روسری که می‌پوشیم با مانتو یا لباسمان فکر کنیم؛ غافل از اینکه انتخاب شال و روسری هم برای خودش قواعدی دارد؛ نه‌تنها رنگ بلکه طرح روسری ما باید با فیزیک چهره هماهنگ باشد؛ بنابراین بهتر است قبل از اینکه جذب طرح و رنگ شوید به قواعد روسری پوشیدن هم‌فکر کنید؛ طرح روسری که شما می‌پوشید با ابعاد چهره‌تان ارتباط مستقیم دارد.

انتخاب شال و روسری بر اساس فرم صورت

اگر صورتی ظریف و کشیده دارید بهتر است سراغ روسری‌هایی با خط افقی بروید. وقتی این روسری‌ها را از وسط تا می‌کنید خطوط افقی حالت مورب به خود می‌گیرند درنتیجه با خطای دیدی که ایجاد می‌کنند چهره شمارا پرتر نشان می‌دهند.

اگر صورتی گرد یا مستطیلی دارید به سراغ روسری‌هایی بروید که نوارهای پهن و کشیده دارند. نوارهای پهن این روسری بعد از اینکه آن را از وسط تا می‌کنید کاملاً به‌صورت عمودی روی سر شما قرار می‌گیرند؛ نتیجه اینکه با خطای دیدی که ایجاد می‌کنند چهره شما را کشیده‌تر نشان می‌دهند.

اگر دوست دارید روسری که انتخاب می‌کنید چهره شمارا ظریف‌تر نشان دهد باید دنبال طرح‌های ظریف باشید. البته ظرافت به هیچ عنوان به معنای خلوت و ساده بودن روسری نیست، چراکه وقتی روسری را با طرح‌های ظریف انتخاب می‌کنید هرچقدر هم شلوغ و پرنقش نگار، اصلاً لازم نیست نگران درشت به نظر آمدن چهره‌تان باشید.

برخلاف توصیه قبلی اگر می‌خواهید چهره‌تان درشت‌تر به نظر بیاید باید سراغ مدل‌هایی بروید که در طراحی آن‌ها نشانی از ظرافت نیست. استفاده از نوارهای پهن و بدون قاعده، یا همان نقش‌های گل‌درشت خودمان باعث می‌شود تا ظرافت بیش‌ازحد چهره شما چندان به چشم نیاید.

اگر روسری‌هایی با زمینه روشن به‌خصوص رنگ سفید را ترجیح می‌دهید باید یک نکته کوچک را هم در نظر بگیرید، آن‌هم اینکه نقش و نگار و طرح به‌کاررفته در روسری شما از میان رنگ‌های گرم انتخاب‌شده باشد. این ترفند باعث می‌شود چهره شما سرد و بی‌روح به نظر نیاید.

در پایان اما یادتان باشد که در مغازه مجذوب رنگ‌ها و طرح‌ها نشوید و قبل از اینکه بخواهید جذب رنگ‌ها بشوید بدانید که به دنبال چه شکل روسری هستید و به سراغ همان بروید، سعی کنید تا جایی که ممکن است در خرید روسری تنوع به خرج دهید؛ تنوع در خرید شال و روسری هم زیرکانه است و هم اقتصادی، فراموش نکنید که تنوع در رنگ و مدل شال و روسری می‌تواند پوششی متنوع برای شما به ارمغان بی‌آورد./نیکوپی

این پست توسط بخش لباس و مد مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

روش های شیک پوشی با شال و روسری + راهنمای انتخاب بر اساس فرم صورت

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا