چهره هاسلبریتی خارجی

ریچارد هرد بازیگر آمریکایی که بود؟ + علت مرگ

در این مطلب از مجله کولاک، توضیحاتی درباره ریچارد هرد بازیگر آمریکایی و همچنین علت مرگ وی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. ریچارد هرد ، بازیگر فیلم ‌ها و سریال ‌های تلویزیونی در ۸۷ سالگی روز سه‌ شنبه ۶ خرداد ماه سال ۱۳۹۹ شمسی، در لس آنجلس بر اثر عوارض بیماری سرطان درگذشت.

ریچارد هرد ، بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۲۶ سپتامبر سال ۱۹۳۲ میلادی در ایالات متحده آمریکا بود. او که از دهه ۷۰ میلادی با فیلم ” هرکول در نیویورک ” روی پرده سینما ظاهر شد، بازی در مجموعه‌ های پرطرفدار ” پیشتازان فضا ” را هم در کارنامه دارد. این بازیگر چند سال بعد در فیلم مشهور ” همه مردان رییس ‌جمهور ” به کارگردانی آلن جی ‌پاکولا به جلوی دوربین رفت. ” همه مردان رییس ‌جمهور ” درباره تقلب انتخاباتی در زمان ریچارد نیکسون که به رسوایی واترگیت مشهور شد و استعفای ریچارد نیکسون را از ریاست جمهوری آمریکا در پی داشت، مربوط است! این فیلم نامزد هشت جایزه اسکار بود که چهار جایزه را دریافت کرد.

ریچارد هرد پس از آن در فیلم ‌ها و سریال‌ های تلویزیونی بسیاری بازی کرد. از جمله می ‌توان به سریال محبوب ” ساینفلد “‌ اشاره کرد. او در ۱۱ قسمت از این سریال کمدی ” آقای ویلهم» ” نقش‌ آفرینی کرده بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا