چهره هاسلبریتی خارجی

زارا عبید مدل مشهور پاکستانی که در سقوط هواپیمای پاکستانی کشته شد، کیست؟

در  این مطلب از مجله کولاک، توضیحاتی درباره زارا عبید مدل مشهور پاکستانی که در سقوط هواپیمای پاکستانی کشته شد، خواهیم داشت! با ما همراه باشید.  هواپیمای شرکت پاکستانی پی آی ای سفر روز جمعه ۲ خرداد ماه سال ۱۳۹۹ شمسی در یک منطقه مسکونی در شهر کراچی سقوط کرد! این هواپیما که متعلق به شرکت هواپیمایی بین ‌المللی پاکستان بود از مبدا لاهور به مقصد کراچی با ۹۹ سرنشین و خدمه در حرکت بود؛ اما تنها یک دقیقه قبل از فرود در فرودگاه کراچی به ساختمان ‌های یک خیابان برخورد کرد و در منطقه ‌ای مسکونی سقوط کرد.

لازم به بیان است اسامی کشته شدگان این سانحه هوایی منتشر شده اما مقامات پاکستانی گفته اند که تنها دو مرد از این سانحه جان به در بردند! اما در این میان، بد نیست بدانید زارا عبید ،  مدل مشهور پاکستانی که گفته می شود در سانحه سقوط هواپیما در هفته گذشته کشته شده است، در معرض اتهام به بی بند و باری، هدف توهین اینترنتی قرار گرفته است! در موجی از اظهارنظر‌های توهین ‌آمیز در انتقاد از پوشش و سبک زندگی زارا عبید، حساب های او در شبکه اجتماعی هم چون اینستاگرام، توییتر و فیسبوک نیز از کار افتاد. در بیان علت توهین مردم به وی بایستی گفت در جامعه پاکستان، از زنان انتظار می ر‌ود محجوب و فروتن باشند و رفتار و کردار آن ‌هایی که در معرض دید عموم قرار دارند، زیر ذره ‌بین و نظارت دایم است.

تصاویری از زارا عبید در لباس‌ هایی که در فرهنگ پاکستانی بیش از اندازه باز محسوب می شود، در شبکه‌ های اجتماعی منتشر شده بود و از آن ‌ها به عنوان نمونه ‌هایی از معصیت کاری او نام برده شده است. در چنین شرایطی زنان سرشناس با توهین و حتی تهدید به تجاوز جنسی و مرگ مواجه هستند.

گزارش ‌های اولیه در این مورد که زارا عبید از این سانحه جان سالم به در برده است، باعث شد تا برادر وی با انتشار بیانیه ‌ای از مردم درخواست کند تا از انتشار اخبار جعلی خودداری نمایند!

زارا عبید با بعضی از طراحان و تولیدکنندگان مهم و عمده پوشاک در کشور پاکستان همکاری داشته است و در ماه ژانویه سال جاری نیز وی به عنوان بهترین مدل زن جایزه شیک پوشی Hum را دریافت کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا