سریالسریال‌ایرانی

زمان توزیع فصل سوم سریال دل + خلاصه داستان

اختصاصی کولاک نیوز : سریال دل ، به عنوان یک ملودرام اجتماعی به کارگردانی منوچهر هادی و به تهیه کنندگی جواد فرحانی ، محصول سال ۱۳۹۸ شمسی در شبکه نمایش خانگی می باشد. لازم به بیان است سریال دل در سه فصل و ۴۰ قسمت در شبکه نمایش خانگی در حال توزیع است. در این مطلب توضیحاتی درباره فصل سوم سریال دل خواهیم داشت:

سریال دل با بازی حامد بهداد ، ساره بیات ، یکتا ناصر ، کوروش تهامی ، سعید راد ، بیژن امکانیان ، افسانه بایگان ، نسرین مقانلو ، مهدی کوشکی ، علی سخنگو ، مهراوه شریفی نیا، لیلا زارع و بهرام افشاری روایتگر چند ماجرای در هم تنیده است که با ماجرای عاشقی آرش و رستا و بهم خوردن مراسم ازدواج آنها با دزدیده شدن رستا آغاز می شود و در کنار این ماجرا ، داستان های دیگری هم در دل قصه رقم میخورد و…

قسمت ۲۸ سریال دل چهارم تیر ماه سال ۱۳۹۹ شمسی در شبکه نمایش خانگی توزیع شد و پرونده فصل دوم این سریال نمایش خانگی بسته شد!

فصل سوم سریال دل

براساس جدیدترین خبری که منوچهر هادی در اینستاگرام خود منتشر کرد فصل سوم این سریال به قلم بابک کایدان و میثم کایدان ، با پخش قسمت ۲۹ به زودی آغاز می شود. توجه داشته باشید توزیع قسمت ۲۹ سریال دل که در واقع آغاز فصل سوم این سریال نمایش خانگی است، از ۱۸ تیر ماه سال ۱۳۹۹ شمسی در شبکه نمایش خانگی آغاز می شود.

 

فصل سوم سریال دل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا