تلویزیونسریالسریال‌ایرانی

زمان تکرار پخش برنامه دورهمی با حضور مرحوم بهنام صفوی سه شنبه ۲۴ اردیبهشت ۹۸

مجله اینترنتی کولاک : به منظور گرامیداشت یاد و خاطره بهنام صفوی، گفتگوی وی با مهران مدیری در برنامه «دورهمی» امشب ۲۴ اردیبهشت، ساعت ۲۱ روی آنتن شبکه نسیم می رود.

 

خلاصه برنامه دورهمی با مرحوم بهنام صفوی :

این برنامه به بهانه درگذشت این خواننده پر احساس و عاشق روانه آنتن شبکه نسیم می شود و یک نوبت پخش دارد و  بازپخش نخواهد داشت .

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، بهنام صفوی در فصل نخست برنامه دورهمی حضور پیدا کرد. در این برنامه صفوی از روند درمانش گفت و از بهبود بیماری اش در آن زمان خبر داد.

مهران مدیری مجری دورهمی در بخشی از این گفتگو پرسید، چرا بهنام صفوی را پسر مودب موسیقی صدا می‌کنند؟ به خاطر خجالتی بودن شماست؟

بهنام در پاسخ به این سوال گفت: نه من خجالتی نیستم؛ اما همیشه سعی می‌کنم خیلی مقید رفتار کنم و کارهایم را انجام بدهم و قدردان این مردم باشم.

سکانس های خاطره انگیز از خواننده فقید پاپ / اعتراف صفوی: اگر دعای مردم نبود تا الان زنده نمی ماندم

صفوی در ادامه از رد کردن پیشنهاد‌های بازیگری گفت و بخشی از قطعه «شب‌های برره» مهران مدیری را اجرا کرد.

همچنین بهنام صفوی در پایان پیش از آنکه اجرای پایانی خود را داشته باشد، با آرزوی سلامتی و جیبی پر پول هم برای مردم و هم برای خودش خداحافظی کرد و رو به دوربین اظهار داشت: در این مدتی که با بیماری گذشت، اگر نیت و دعا‌های خوب مردم نبود از نظر روحی نمی‌توانستم مقاومت کنم. به خاطر تمام خوبی‌های مردم مدیون آن‌ها هستم و باید در اینجا از همسرم که با صبوری در کنار من بود، تشکر کنم. خانواده خودم و همسرم هم خالصانه در کنار من بودند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا