سریالسریال‌ایرانی

زمان دقیق پخش و تکرار سریال حکایت های کمال

ساعت پخش و تکرار سریال حکایت های کمال مشخص شد. پخش سریال حکایت‌های کمال از ۱۱ آبان ماه از شبکه دو سیما آغز شده است. تهیه کننده این سریال با اشاره به تولید فاز دوم این سریال بیان داشت: طراحی ۶۰ قسمت فصل دوم این سریال نیز انجام شده است و به محض پایان پخش فصل اول، تصویربرداری فصل دوم بزودی آغاز خواهد شد.

سریال حکایت های کمال
سریال حکایت های کمال

این تهیه کننده درباره تغییر بازیگران در فصل دو سریال حکایت‌های کمال نیز گفت: حدود ۲۵ درصد بازیگران جدید در فصل دوم به ما ملحق می‌شوند. اما بازیگران اصلی مثل محمدرضا شیرخانلو و سایر بازیگران نوجوانمان تغییر نمی‌کنند و با گذشت زمان آنها هم بزرگتر می‌شوند.

شایانفر با بیان گلایه‌ای نسبت به عدم مهیا شدن شرایط تولید فیلم سینمایی خود نیز عنوان داشت: مدتی پیش قرار بود فیلم سینمایی «نیوجرسی» را برای بسازم اما اخیرا شنیدم گروهی بنا دارند تا همین نام و همان مضمونی که ما می‌خواستیم بسازیم را در قالب سریال تلویزیونی بسازند که اصلا کار درستی نیست و طبق برنامه‌ریزی‌هایمان قرار است بزودی وارد مرحله تولید شویم.

«حکایت‌ کمال» اقتباسی از رمانی به همین نام نوشته محمد میرکیانی محسوب می‌شود که قهرمان داستان یک نوجوان به نام کمال است. این سریال در مرکز سیما فیلم تولید شده است و ۱۵۰ قسمت دارد و در دهه ۴۰ می‌گذرد.

محمود پاک نیت، شهره لرستانی، میرطاهر مظلومی، نگارعابدی، فلورنظری، علی مسلمی، محمدرضاشیرخانلو،کاظم هژیرآزاد، شهرام عبدلی، سیروس میمنت، شهین تسلیمی و جمعی از بازیگران سینما و تئاتر جلوی دوربین این سریال اپیزودیک رفته‌اند.

سریال حکایت های کمال هر شب ساعت ۲۱:۳۵ از شبکه ۲ سیما پخش می شود. تکرار این سریال ساعت های ۰۱:۳۰:۰۰ ، ۱۲:۳۰:۰۰ و ۱۶:۱۵:۰۰ خواده بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا