اخبار داغاقتصادی

زمان دقیق عرضه اولیه بپیوند + جزئیات و مقدار نقدینگی موردنیاز

در این مطلب از کولاک نیوز ، توضیحاتی درباره زمان دقیق عرضه اولیه بپیوند یعنی شرکت برق و انرژی پیوند گستر پارس و همچنین جزئیات و مقدار نقدینگی موردنیاز خواهیم داشت! با ما همراه باشید. بر اساس اطلاعیه فرابورس روز سه شنبه ۱۱ شهریور ماه سال ۱۳۹۹ شمسی از ساعت ۱۳ تا ۱۷ ، تعداد ۴۲۰ میلیون سهم معادل ۱۵ درصد از سهام شرکت برق و انرژی پیوند گستر پارس با نماد بپیوند و به عنوان دویست و بیست و سومین نماد درج شده در گروه عرضه برق، گاز و بخار و آب گرم در فرابورس ایران به صورت عرضه اولیه به فروش می ‌رسد.

بازه قیمتی برای ثبت سفارش در این عرضه اولیه از ۱۸۳۰۰ تا ۱۸۵۰۰ ریال تعیین شده است و هر نفر می تواند درخواست حداکثر ۱۵۰ سهم را ثبت کند. با توجه به این سهمیه حداکثر نقدینگی مورد نیاز در این عرضه اولیه حدود ۲۷۸ هزار تومان خواهد بود.

با توجه به سوابق مشارکت در عرضه اولیه ها انتظار داریم که در این عرضه اولیه شاهد مشارکتی بین ۴٫۸ تا ۵٫۵ میلیون نفر باشیم که در نتیجه حدودا ۷۶ تا ۸۷ سهم با ارزش حدودی ۱۴۰ تا ۱۶۰ هزار تومان، به هر نفر اختصاص پیدا خواهد کرد! سعی کنید نقدینگی مورد نیاز را بدون فروش سهام موجود در پرتفو خود تهیه کنید.

بپیوند را تا ۴۰۰۰ تومان در گام اول سهامداری کنید!

شرکت برق و انرژی پیوند گستر پارس ، اولین شرکت فعال در بخش خصوصی در تولید انرژی الکتریکی است که امیدواریم حضور آن، مقدمه ای برای حضور دیگر استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان به خصوص در حوزه انرژی پاک در بورس ایران عصر ۱۴۰۰ شود.

یکی از دارایی های بپیوند، نیروگاه سیکل ترکیبی قم است که دومین نیروگاه سیکل ترکیبی کشور و یکی از صدها پروژه عظیمی است که پس از انقلاب بهره برداری شد. کیلومتر ۱۵ جاده قم – اراک بوده و سوخت گازوئیل دارد و توان تولیدی این نیروگاه در سطح ولتاژ، ۲۳۰ کیلو ولت می باشد.

این شرکت در زمینه احداث نیروگاه، بهره برداری از نیروگاه، تامین سوخت نیروگاه ها و تعمیرات و نگهداری نیروگاه های کشور فعالیت دارد که از همه این حوزه ها در بلند مدت می تواند سود خوبی برای سهامداران خود شناسایی کند.

peyvan-gostar.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا