سریالسریال‌ایرانی

زمان دقیق پخش سریال کلانتری ۱۱۳ از شبکه نمایش خانگی

پخش سریال کلانتری ۱۱۳ بعد از ساخت اثر از شبکه نمایش خانگی آغاز می شود. این اولین اثر در شبکه خانگی است که تهیه کنندگی آن را اکبر عبدی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون ایران برعهده دارد. این سریال به کارگردانی محمدرضا ممتاز و تهیه کنندگی اکبر عبدی است که بزودی با دریافت مجوز وارد مرحله پیش تولید خواهد شد.

پخش سریال کلانتری ۱۱۳
پخش سریال کلانتری ۱۱۳

این سریال در ۵۲ قسمت مضمونی کمدی دارد و داستانش درباره کلانتری ۱۱۳ است که در یکی از محله های جرم خیز واقع شده. در این کلانتری اتفاقات زیادی می افتد و تنها در طول مدت چند ماه چندین کلانتر عوض می شود تا اینکه… . اکبر عبدی علاوه بر تهیه کنندگی در این سریال نقش رئیس کلانتری را نیز ایفا می کند.

تمامی لوکیشن های سریال در اصفهان خواهد بود و گروه این روزها علاوه بر مذاکره با سایر بازیگران مشغول انتخاب لوکیشن ها نیز هستند. براساس برنامه ریزی های انجام گرفته تصویربرداری این سریال از نیمه اول بهمن ماه آغاز می شود.

اکبر عبدی و محمدرضا ممتاز پیش از این در فیلم های «چهار اصفهانی در بغداد» و «تبسم تلخ» با یکدیگر همکاری داشته اند.

بازیگران سریال کلانتری ۱۱۳ به زودی مشخص می شوند. سایر عواملی که تاکنون حضورشان در این سریال قطعی شده عبارتند از: دستیار کارگردان: هاشم شمس، انتخاب بازیگران: اردلان محمدی، طراح گریم: شهرام خلج، مدیر لوکیشن: حسین غیابی، جانشین تولید: محمد نصر، مدیر تصویربرداری: ابراهیم مرادی، مدیر تولید: حسین خواجویی.


همچنین بخوانید:

خلاصه داستان و بازیگران سریال کلانتری ۱۱۳+ عکس بازیگران و معرفی سریال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا