تلویزیون

زمان دقیق پخش هشتگ عصر جدید شبکه ۳ سیما (پشت صحنه فصل دوم عصر جدید)

زمان دقیق پخش هشتگ عصر جدید شبکه ۳ سیما. این برنامه پشت صحنه قسمت پخش شده شب قبل در فصل دوم عصر جدید است هشتگ عصر جدید کی پخش میشه.

عصر جدید
عصر جدید

فصل دوم بزرگترین مسابقه استعدادیابی تلویزیونی «عصرجدید» با اجرا و کارگردانی احسان علیخانی در ایام نوروز ۹۹ هر شب میزبان مخاطبان خواهد بود.  به نقل از روابط عمومی «عصرجدید»، فصل دوم مسابقه «عصرجدید» در ایام نوروز ۹۹ هر شب حوالی ساعت ۲۳ از شبکه سه سیما روی آنتن خواهد رفت.

تکرار برنامه عصرجدید با اجرا و کارگردانی احسان علیخانی فردای پخش هر برنامه، حوالی ساعت  ۱۱ صبح پخش می شود.

همچنین برنامه «هشتگ عصرجدید» هر روز ساعت ۱۰ صبح به حواشی، پشت صحنه و اتفاقات برنامه اصلی می پردازد که تکرار آن همان شب ساعت ۲۲:۳۰ پخش می‌شود.

مسابقه بزرگ استعداد یابی “عصر جدید” کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیما به تهیه کنندگی و اجرای احسان علیخانی است و رویا نونهالی، امین حیایی، آریا عظیمی نژاد و سید بشیر حسینی داوران این مسابقه استعدادیابی هستند.

شرایط و ضوابط واجدین شرکت در برنامه

حضور خانم ها و آقایان در تمامی رده های سنی آزاد است.
شرکت در این دوره برنامه عصر جدید، منوط به داشتن استعداد و ویژگی خاص، فقط در زمینه مهارت های هنری، ورزشی و سرگرمی، خواهد بود.
لازم است در طراحی اجرای مورد نظر خود به این نکته توجه داشته باشید که امکان اجرا در فضای داخلی استودیو و روی صحنه وجود داشته باشد.
رعایت موازین اخلاقی و شرعی طبق قوانین سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی الزامی است.
حضور شرکت کنندگان در استودیو برنامه (شهر تهران) و مطابق با برنامه زمانبندی گروه برنامه ساز، الزامی است و شرکت کننده موظف است در زمان مقرر در محل تعیین شده حضور داشته باشد.
امکان اجرای نمایش های گروهی، برای افرادی که مهارت گروهی دارند، وجود دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا