سریالسریال‌ایرانی

زمان دقیق پخش و تکرار سریال شاهرگ شبکه دو سیما

سریال شاهرگ کی پخش می شود؟ زمان دقیق پخش و تکرار سریال شاهرگ به همراه آخرین خبرها از از پخش این سریال و اطلاعات تکمیلی در این مطلب.  سریال شاه رگ به کارگردانی سید جلال اشکذری و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی برای پخش از شبکه دو سیما تولید شده است.

پخش و تکرار سریال شاهرگ
پخش و تکرار سریال شاهرگ

در خلاصه داستان سریال شاه رگ آمده است: در سال‌های نا آرام پس از انقلاب در سال ۶۰، گروه ویژه‌ای برای یک عملیات بزرگ فراخوانده شدند. این گروه مسئولیت بزرگی بر عهده دارند؛ چرا که عقربه‌های چندین بمب در تهران در حال حرکت است…

شاهرگ و کرونا!

در حالی که بیست درصد از تصویربرداری «شاهرگ» باقی مانده بود، کرونا موجب توقف این پروژه شد اما گروه از دو هفته قبل کار خود را دوباره از سر گرفتند و با وجود مونتاژ همزمان این سریال برای نمایش در اول فصل تابستان آماده و از شبکه دو سیما پخش شود.

زمان پخش شاهرگ مشخص شد

به نقل از مشاور رسانه ای پروژه، مجموعه تلویزیونی «شاه رگ» در ۳۰ قسمت ۴۵دقیقه‌ای تولید شده است. این سریال از ۷ تیرماه ساعت ۲۱ و سی دقیقه روی آنتن شبکه دو سیما رفته است. «شاه رگ» در حال و هوای دهه ۶۰ روایت می‌شود، به قلم کریم لک زاده به نگارش درآمده و مجری طرح این پروژه موسسه فرهنگی و هنری وصف صباست.

بازیگرانی که در سریال «شاهرگ» نقش آفرینی می کنند عبارتند از: حسین پاکدل، نیما رئیسی، عباس غزالی، مهدی سلوکی، سیروس گرجستانی، فریده سپاه منصور، مسعود فروتن، امید روحانی، عطا عمرانی، محسن بهرامی، افسانه کمالی، سید مریم موسویان، حلیمه سعیدی، فریده دریامج، سوسن مقصودلو و با حضور سام قریبیان، سید جواد هاشمی، آزاده زارعی و سپیده خداوردی.


همچنین بخوانید:

اسامی بازیگران و خلاصه داستان سریال شاهرگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا