تلویزیون

زمان دقیق پخش و تکرار سریال مسابقه ایرونیجات با اجرای سام نوری

مسابقه ایرونیجات به کارگردانی رضا مهرانفر و تهیه‌کنندگی سیدحسین هادیان فر بعد از پایان ماه صفر روی آنتن شبکه ایران کالا می رود. برنامه ایرونیجات با اجرای سام نوری در قالب یک مسابقه تلویزیونی ۵۰ قسمتی در دست تولید است و پیش از این چندین بار موعد پخش آن مشخص شده بود اما هر بار به پخش نرسید.

پخش و تکرار مسابقه ایرونیجات
پخش و تکرار مسابقه ایرونیجات

پخش و تکرار مسابقه ایرونیجات

آخرین بار نیز طبق گفته روابط عمومی، این برنامه قرار بود از ۱۱ مهرماه روی آنتن برود و حالا پخش آن قرار است در ماه ربیع‌الاول آغاز شود.
«ایرونیجات» شامل بخش‌ها و مراحل مختلفی خواهد بود و علاوه بر شرکت‌کنندگان داخل استودیو، بینندگان نیز از جوایز برنامه سهمی دارند و می‌توانند با شرکت در رقابت مخصوص خود در برنامه مشارکت کنند.
از اهداف «ایرونیجات» می‌توان به معرفی کامل و جامع کالاهای ایرانی و آشنایی مخاطبان با قیمت‌های واقعی اجناس اشاره کرد که البته تمام این ماجراها در قالب سرگرمی اتفاق می‌افتد.

آخرین خبر؛ پخش ایرونی جات منتفی شد!

فصل جدید مسابقه «ایرونی‌جات» که پیش از این قرار بود در کنداکتور برنامه‌های نوروز ۹۹ در شبکه «ایران کالا» دیده شود، مشخص نیست چه زمانی به تولید برسد.

کارگردانی این مسابقه را رضا مهرانفر بر عهده دارد و سام نوری مجری آن است و قرار بود به عنوان برنامه شاخص ایران کالا در نوروز ۹۹ هر شب روی آنتن برود که سازندگان از تولید آن منصرف شده اند که تا اطلاع ثانوی معلوم نیست چه زمانی ضبط را شروع کنند.

روند مسابقه اینگونه است که شرکت کنندگان در هر قسمت از میان خود تماشاگران داخل استودیو انتخاب می‌شوند و به دلیل اینکه همزمان با شیوع ویروس کرونا قرار نیست تماشاگری در برنامه حضور داشته باشد از ضبط مسابقه نوروزی انصراف داده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا