سریالسریال‌ایرانی

زمان دقیق پخش و تکرار سریال ۸۷ متر | سریال ۸۷ متر کی پخش می شود؟

سریال ۸۷ متر کی پخش می شود؟ همچنین زمان دقیق پخش و تکرار سریال ۸۷ متر ساخته کیانوش عیاری به همراه اطلاعاتی از این سریال در همین مطلب. سریال ۸۷ متر به کارگردانی کیانوش عیاری کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در ۴۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای در سیما فیلم در دست تولید و برنامه ریزی شده ، و گفته شده در نیمه اول تیر ماه سال ۹۹ روانه آنتن می شود.

پخش و تکرار سریال ۸۷ متر
پخش و تکرار سریال ۸۷ متر

داستان «۸۷ متر» به اختلاف و درگیری دو خانواده خلیلی و پوردورانی بر سر مالکیت منزل، برمی‌گردد. علیرضا پوردورانی به همراه همسر، دو دختر و پسرش، خانه‌ای را از یک فروشنده به نام فرج ناصری خریداری می‌کنند اما روز اسباب کشی متوجه می‌شوند که خانه به فرد دیگری به نام محسن خلیلی فروخته شده است.

علی دهکردی، مهران رجبی، فریبا کامران، شهین تسلیمی، دیبا زاهدی، حسین سلیمانی، فریده سپاه منصور، محمد بحرانی، سعید پیردوست، سونیا سنجری، سلیمه رنگزن، ملیکا نصیری، رضا مسعودی، غزل شجاعی، الهه خادمی، عرفان آصفی، علی طالب لو، مهدی دانایی مقدم، سلمان خطی، نیما نوری زاده و عادله دائم پناه از بازیگران «۸۷ متر» هستند.

جدیدترین خبر

سریال «۸۷ متر» بعد از یک وقفه در تصویربرداری ناشی از کرونا، دوباره جلوی دوربین رفت. مجموعه تلویزیونی «۸۷ متر» پس از ۷۰ روز تعطیلی ناشی از شیوع بیماری کرونا، چند روزی است که دوباره به تهیه‌کنندگی و کارگردانی کیانوش عیاری تصویربرداری خود را آغاز کرده است.

به گفته این کارگردان، فیلمبرداری از یک هفته قبل شروع شده و البته کار تولید هم به خوبی در حال انجام است.

وی افزود: اتفاق شیوع ویروس کرونا مانند همه مشاغل و فعالیت‌های اجتماعی، باعث شد تا دوربین‌های سریال ۸۷ متر خاموش شوند ولی با رعایت شرایط بهداشتی، کار را مجددا آغاز کرده‌ایم و امیدوارم طبق برنامه جلو برویم.

کیانوش عیاری تصریح کرد: به دلیل رعایت نکات بهداشتی، به تعدادی از همکاران مرخصی داده‌ایم تا مراحل ضبط با شرایط مناسب طی شود و هم اکنون در لوکیشن اصلی سریال یعنی در خیابان نیلوفر تهران در حال تصویربرداری است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا