سریالسریال خارجی

زمان دقیق پخش و تکرار هشدار برای کبرا ۱۱ از شبکه پنج سیما

زمان دقیق پخش و تکرار هشدار برای کبرا ۱۱ از شبکه پنج سیما به همراه خلاصه داستان و بازیگران هشدار برای کبرا ۱۱ و اطلاعات تکمیلی در همین مطلب. سریال پلیسی و پر مخاطب هشدار برای کبرا ۱۱ روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.  این مجموعه پلیسی محصول سال ۲۰۱۹ کشور آلمان است که طرفداران زیادی در بین ایرانی ها دارد.

پخش و تکرار هشدار برای کبرا ۱۱
پخش و تکرار هشدار برای کبرا ۱۱

در خلاصه داستان این سریال آمده است: در مجموعه جدید هشدار برای کبرا ۱۱،  پلیس بزرگراه ، سمیر و همکارش (پاول رنر)  با جنایت کاران و تبهکاران در جاده ها و  شهر درگیر می شوند و آنها را به دام می اندازند .در هر قسمت شاهد ماجرایی جدید و متفاوت تر از قسمتهای قبلی با هیجان بیشتر و جلوه های ویژه متنوع تر خواهید بود…

به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، منتخب سریال پلیسی «هشدار برای کبرا۱۱» از شنبه ۱۷ خردادماه ساعت ۲۱ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود. اتفاقات این سریال از فصل یک تا فصل ۲۵ برای مخاطبان بازپخش می‌شود.

این سریال پلیسی محصول کشور آلمان است که فصل اول آن سال ۱۹۹۶ تهیه و تولید شده است.

در مجموعه «هشدار برای کبرا ۱۱، پلیس بزرگراه»، سمیر و همکارش پاول رنر با جنایتکاران و تبهکاران در جاده‌ها و شهر درگیر می‌شوند و آن‌ها را به دام می‌اندازند؛ مخاطبان در هر فصل شاهد ماجرایی جدید و متفاوت‌تر از فصل‌های قبلی و با هیجان بیشتر و جلوه‌های ویژه متنوع‌تر هستند.

مجموعه « هشدار برای کبرا ۱۱، پلیس بزرگراه» از فصل یک تا فصل ۲۵ توسط گروه تامین برنامه شبکه پنج دوبله و از این شبکه پخش شده است. منتخب این سریال از شنبه تا جمعه هر شب ساعت ۲۱ روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا