سریالسریال‌ایرانی

زمان دقیق پخش و تکرار فصل دوم سریال از سرنوشت

در این مطلب، درباره زمان دقیق پخش و تکرار فصل دوم سریال از سرنوشت توضیحاتی خواهیم داشت؛ با ما همراه باشید. فصل دوم سریال ” از سرنوشت ” به کارگردانی علیرضا بذرافشان از شنبه ۲۸ دی ماه سال ۱۳۹۸ شمسی بر روی آنتن شبکه دو سیما می رود. لازم به بیان است آخرین قسمت از فصل اول سریال ” از سرنوشت ” ، سه شنبه ۲۴ دی ماه سال ۱۳۹۸ شمسی پخش شد!

سریال تلویزیونی ” از سرنوشت ” در ۵۰ قسمت به قلم محمد مهدی سلطانی، روح‌ الله صدیق و همچنین سارا خسروآبادی نگاشته شده است.  فصل دوم سریال تلویزیونی ” از سرنوشت ” به کارگردانی علیرضا بذرافشان به اتفاقات دوران نوجوانی دو شخصیت اصلی این سریال یعنی ” هاشم ” و ” سهراب ” مربوط است که ایفای نقش آن ها را در این فصل ” دارا حیایی ” و ” کیسان دیباج ” بر عهده دارند! در فصل دوم این سریال تلویزیونی، بازیگرانی چون علیرضا آرا ، مائده طهماسبی ،  فاطیما بهارمست (در نقش نغمه) ، مرضیه موسوی (در نقش آرزو) ، مهدی صالحی و… اضافه خواهند شد.

سریال تلویزیونی ” از سرنوشت ” کاری است از گروه فیلم و سریال شبکه دو صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران که در سه فصل تولید شده است و داستان آن از رفاقت هاشم و سهراب ، دو پسربچه‌ پرورشگاهی آغاز می‌ شود. آن‌ ها از دوره ی کودکی در این مرکز زندگی می‌ کنند تا به مرحله ی نوجوانی و جوانی می‌ رسند. آن‌ ها که آرزوهای بزرگی را در سر می‌ پرورانند، فراز و نشیب‌ های زندگی‌ آن ها، محور روایت‌ اتفاقات این سریال قرار می‌ گیرد.

سریال تلویزیونی ” از سرنوشت ” از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دو صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می شود. همچنین روزهای پنجشنبه خلاصه هفتگی این سریال در همین ساعت پخش خواهد شد و ساعت بازپخش این مجموعه ۱:۳۰ بامداد، ۱۲:۱۵ و ۱۶:۱۵خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا