سریالسریال‌ایرانی

زمان دقیق پخش و تکرار سریال نون خ ۳ شبکه یک سیما

زمان دقیق پخش و تکرار سریال نون خ ۲ مشخص شد. سریال نون خ ۲ کی پخش می شود؟ جدیدترین خبرها از پخش فصل دوم سریال نون خ در این مطلب. فصل دوم سریال پر طرفدار نون خ  از تاریخ ۲۰ فروردین روی آنتن شبکه یک سیما رفت. اکثر بازیگران سریال نون خ ۲ از بازیگران فصل اول سریال هستند.

بعد از استقبال از سریال نون خ در ایام نوروز ۹۸ حالا فصل دوم آن با نام نون خ ۲ از شبکه یک سیما پخش می شود. فصل دوم نون خ را هم سعید آقاخانی کارگردانی می کند. طبق گفته مدیران شبکه یک و تهیه کننده سریال، نون خ ۲ این سریال قرار بود در ایام ماه مبارک رمضان روی آنتن برود اما به سبب اتفاقات اخیر و شیوع ویروس کرونا و خانه نشینی بسیاری از اقشار، این سریال زودتر از موعد مقرر و همزمان با نیمه شعبان روی آنتن می رود.

پیشتر قرار بود سریال نون خ ۲ در ۲۵ قسمت ساخته شود، اما با شروع سریال در تاریخ جدید شاهد پخش ۱۷ قسمت از آن خواهیم بود. فصل دوم سریال طنز نون خ تا شب اول ماه مبارک رمضان] هر شب روی آنتن خواهد بود. طبق اعلام روابط عمومی شبکه یک سیما سریال نون خ ۲ از ۲۰ فروردین هر شب ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه روی آنتن می رود.

مهدی فرجی تهیه کننده فصل دوم سریال نون‌.خ از پخش قطعی این سریال از روز جمعه ۲۲ فروردین خبر داد. به نقل از روابط عمومی سریال نون.خ، مهدی فرجی تهیه کننده سریال نون. خ با عذر خواهی از مخاطبان و علاقمندان این سریال گفت: قرار بود بر اساس اعلام شبکه یک سیما سریال نون. خ ۲ از روز چهارشنبه ۲۰ فروردین پخش شود که این امر اتفاق نیفتاد و من از هموطنان عزیز عذر خواهی می کنم.

وی ادامه داد: قسمت اول فصل دوم سریال نون.خ روز جمعه ۲۲ فروردین ساعت ۲۲:۱۵ بصورت قطعی پخش می شود. فصل دوم سریال نون. خ در ۱۷ قسمت به تهیه کنندگی مهدی فرجی، کارگردانی سعید آقا خانی و نویسندگی امیر وفایی ساخته شده است.

در همین ارتباط مهدی فرجی، تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «نون.خ» با ابراز خرسندی از این که شرایط امضای تفاهم نامه تولید فصل دوم هم از سوی شبکه یک و هم استانداری کرمانشاه فراهم شده است، یادآور شد: «ما از چند ماه قبل وارد مرحله پیش تولید فصل دوم شده‌ایم و به همراه تیم تولید، لوکیشن های مورد نظر هم انتخاب شده است.»

او افزود: «بر اساس پیش‌بینی‌ها، تا دو هفته آینده کار فیلمبرداری کلید خواهد خورد و دو ماه در استان کرمانشاه طول خواهد کشید. این سریال در بهترین زمان یعنی ماه مبارک رمضان سال ۹۹ پخش خواهد شد و امیدوارم در ۲۵ شبی که این مجموعه روی آنتن می رود، بتوانیم حق مطلب را ادا و رضایت مخاطبان را جلب کنیم.»

سریال «نون. خ» از چهارشنبه ۱۵ آبان ماه، هر شب ساعت ۲۱:۰۰ روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود و بازپخش آن نیز رأس ساعت‌های ۵:۰۰ و ۱۳:۰۰ روز بعد خواهد بود.

تهیه‌کننده سریال «نون خ» در خبری اعلام کرد که فصل سوم سریال «نون خ» ساخته می‌شود و با توجه به استقبال مردم از سری دوم این سریال از ساخت فصل سوم آن خبر داد.

مهدی فرجی اظهار داشت: سفارش سری سوم داده شده و پیشنهاد این است که فصل سوم در تکمیل دو فصل اکران شده، تهیه شود.

وی گفت: فصل سوم «نون.خ» در حال نگارش است و قصه تا حدودی در ادامه فصل دوم است و تنها مدت زمانی از ماجراهای فصل دوم می‌گذرد

وی در پایان درباره دیگر جزیٔیات فصل سوم زمان کلید خوردن آن بیان کرد: فیلمنامه فصل سوم این مجموعه ۱۵ تا ۱۷ قسمت خواهد بود.

به محض مشخص شدن زمان پخش فصل سوم نون خ در این پست اطلاع رسانی خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا