تلویزیون

زمان پخش و تکرار خندوانه

در این مطلب، درباره زمان پخش و تکرار خندوانه در نوروز ۹۹ با اجرای رامبد جوان توضیحاتی خواهیم داشت. برنامه خندوانه به کارگردانی و اجرای رامبد جوان از ۲۱ خرداد ماه سال ۱۳۹۳ شروع به فعالیت کرد. پخش این برنامه در شب های نوروز ۹۹ از این شبکه از سر گرفته می شود.

رامبد جوان
رامبد جوان

رامبد جوان در این برنامه تلویزیونی، در هر قسمت از آن با چهره‌ های سرشناس سینما، تلویزیون، ورزش، سیاست و… در مورد خنده و شادی گفتگو می‌ کند. دقت داشته باشید موضوع برنامه هر شب متفاوت است، اما مضمون اصلی آن، خنده است! شاید جالب باشد که بدانید برنامه خندوانه برای مدت‌ ها، در کنار برنامه‌ های دیگری هم چون دورهمی و… یکی از پر مخاطب‌ ترین برنامه‌ های تلویزیونی ایران به شمار می آمده است.

درباره ایده ی اولیه ی این برنامه تلویزیونی بد نیست بدانید ایده اجرای برنامه خندوانه یک بار در سال ۱۳۸۳ شمسی توسط رامبد جوان به شبکه دو صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران داده شده بود! ولی به سبب تامین نشدن بودجه و مسائل این چنینی، ساخت آن به تعویق افتاد. از دو هزار مقاله‌ ای که درباره ی خندیدن و خنده در جهان نوشته شده بود، چیزی در حدود ۹۰۰ مقاله استخراج شد و بن مایه علمی برنامه خندوانه شد! بارزترین بخش این مقالات توجه به اثرات حیرت انگیز خنده در انسان ها در زندگی روزمره بود.

پخش و تکرار خندوانه در نوروز ۹۹
پخش و تکرار خندوانه در نوروز ۹۹

زمان پخش و تکرار

احسانی مدیر شبکه نسیم در آخرین گفت‌وگوی خود درباره جزئیات پخش «خندوانه» گفت: در حال تغییر لوکیشن «خندوانه» هستیم. بخش‌های ثابت آن پا برجاست و فکر‌های جدیدی هم برای اجرا در حال انجام است و در نوروز چهار شب مهمان مخاطبان می‌شود. با آماده شدن دکور، خندوانه شنبه تا سه شنبه در نوروز پخش خواهد شد. “خندوانه هر شب ساعت ۲۲:۰۰ از شبکه نسیم پخش می شود.

اینستاگرام برنامه خندوانه

instagram.com/khandevaneh_official

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا