سریالسریال‌ایرانی

زمان پخش و تکرار سریال زخم از شبکه سحر + خلاصه داستان و بازیگران

زمان پخش و تکرار سریال زخم از شبکه سحر همچنین خلاصه داستان و بازیگران سریال پلیسی زخم به کارگردانی مسعود آب پرور به همراه اطلاعات تکمیلی. مجموعه تلویزیونی «زخم» با کارگردانی مسعود آب پرور از کانال اردوی شبکه سحر پخش می شود.

پخش و تکرار سریال زخم از شبکه سحر
پخش و تکرار سریال زخم از شبکه سحر

این کارگردان پرکار که پیش از این ساخت مجموعه هایی همچون «هوش سیاه» و «عملیات ۱۲۵» را در کارنامه دارد این بار به چالش ها و مشکلات مختلفی می پردازد که سروان «الهام پویا» (با بازی لیلا اوتادی) با آن مواجه است. سروان پویا که دانش آموخته روانشناسی و فارغ التحصیل دانشکده افسری است به عنوان مشاور و مددکار در کلانتری ۱۳۲ مشغول به کار می شود. او به خاطر انتخاب چنین شغلی به شدت با پدرش دچار مشکل است و حالا با چالش ها و معضلات دیگری در اجتماع مواجه می شود.

ناهید انوری زبانگردانی و مدیریت دوبلاژ این مجموعه ۱۴ قسمتی را که جایگزین سریال «میکائیل» در برنامه پخش کانال اردو می شود را برعهده دارد که حالا اردوزبان های هند و پاکستان بیننده آن خواهند بود.

لیلا اوتادی ، همایون ارشادی ، محمد صادقی ، انوشیروان ارجمند ، امیر نوری ، برزو ارجمند ، فقیه سلطانی ، جمشید جهانزاده ، مهرداد ضیایی ، امیرحسین آرمان ، معصومه بافنده ، میثاق جمشیدی ، حسام شجاعی ، رخساره شجاع الدین بازیگرانی هستند که همراه هنرمندان خردسال سینا محمدفر ، روژان تقی زاده و مهدیس قنبری در سریال «زخم» نقش آفرینی کرده اند.

مجموعه تلویزیونی «زخم» از جمعه ۲۲ فروردین ساعت ۱۷:۰۰ به وقت تهران با تهیه کنندگی محمدعلی اکبری بر روی آنتن کانال اردوی شبکه سحر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا