سریالسریال‌ایرانی

زمان پخش و تکرار سریال مرد نقره ای از شبکه آی فیلم + خلاصه داستان و بازیگران

زمان پخش و تکرار سریال مرد نقره ای از شبکه آی فیلم به همراه خلاصه داستان و بازیگران سریال مرد نقره ای همچنین اطلاعات تکمیلی از این سریال در این مطلب. سریال تلویزیونی «مرد نقره‌ای» که نخستین بار در ماه رمضان ۱۳۹۱ از شبکه شما و چندی بعد از شبکه سوم سیما پخش شد، حالا راهی خانه آی‌فیلمی‌ها در افغانستان و تاجیکستان می‌شود.

سریال مرد نقره ای از شبکه آی فیلم
سریال مرد نقره ای از شبکه آی فیلم

این مجموعه تلویزیونی به نویسندگی جابر قاسمعلی، کارگردانی کاظم معصومی و تهیه‌کنندگی امیرحسین شریفی در مرکز اصفهان ضبط شده است.

در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: هادی رادمنش که کارخانه فرش دارد و دستی در امور خیر، درصدد است تا در انتخابات اصناف، نامزد شود. اما تلفن­‌های تهدیدآمیز، او را به نامِ نادر کوهزاد خطاب قرار می­‌دهد. این در حالی است که دختری به نام نورا به نقره‌فروشی پسر او سر می­‌زند و در قلب او رخنه می­‌کند….

سعید نیک­پور، پوریا پورسرخ، نیما شاهرخ شاهی و بهاره افشاری بازیگران اصلی این مجموعه تلویزیونی هستند. «مرد نقره‌ای» از امروز ۱۵ فروردین ساعت ۶ بعدازظهر به‌وقت تهران و کابل و ۶:۳۰ به‌وقت تاجیکستان پخش می‌شود.

این مجموعه تلویزیونی در ۲۶ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای به نویسندگی جابر قاسمعلی، کارگردانی کاظم معصومی و تهیه‌کنندگی امیرحسین شریفی در مرکز اصفهان ضبط شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا