سریالسریال‌ایرانی

زمان پخش و تکرار سریال پرگار از شبکه تماشا

در این مطلب از مجله کولاک، توضیحاتی درباره زمان پخش و تکرار سریال پرگار از شبکه تماشا صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران خواهیم داشت! با ما همراه باشید. سریال پرگار به کارگردانی شهرام شاه حسینی و به تهیه کنندگی امیر پوررحمانی و محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، پس از اتمام سریال زیر خاکی به کارگردانی جلیل سامان و به تهیه کنندگی رضا نصیری نیا از ۶ خرداد ماه سال ۱۳۹۹ شمسی بر روی آنتن شبکه یک صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران رفته است!

سریال پرگار از ۶ خرداد ماه سال ۱۳۹۹ شمسی ، هر شب (از جمعه تا چهارشنبه) راس ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می گردد و پنجشنبه ها نیز خلاصه قسمت های قبلی این سریال بر روی آنتن این شبکه می رود.

لازم به بیان است فصل قبلی سریال پرگار با عنوان آسمان همیشه ابری نیست به دغدغه‌ و مشکلات پنج همکلاسی در دوران نوجوانی و جوانی می پرداخت و فصل دوم این سریال نیز ملودرام خانوادگی با قصه ای اجتماعی درباره روابط خانوادگی و تعلیم و تربیت فرزندان است و بیشتر به مسائلی نظیر مواد مخدر در مدارس، آسیب ‌های استفاده از فناوری در خانواده و مدرسه، جایگاه خانواده در تعلیم و تربیت فرزندان و عشق بازیگری بین جوانان و نوجوانان به ویژه دختران پرداخته است.

زمان پخش و تکرار سریال پرگار از شبکه تماشا

سریال پرگار به کارگردانی شهرام شاه حسینی و به تهیه کنندگی امیر پوررحمانی در ساعت های ۰۰:۰۰ و ۰۶:۰۰ و ۱۲:۰۰ و ۱۸:۰۰ از شبکه تماشا صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا