تلویزیون

جزئیات پخش سری جدید فرمول یک با حضور چهره های مردمی

جزئیات پخش سری جدید فرمول یک با حضور چهره های مردمی . آغاز پخش «فرمول یک» از یکشنبه ۵ مرداد با اجرای علی ضیا در شبکه یک سیما را بخوانید. سری جدید برنامه فرمول یک با اجرای سید علی ضیا روی آنتن شبکه یک می ‌رود.

سری جدید فرمول یک
سری جدید فرمول یک

«فرمول یک» پس از ۴ ماه غیبت، از امشب با حضور چهره های مردمی و با اجرا و تهیه کنندگی سیدعلی ضیا روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

به گزارش روابط عمومی، این برنامه با حضور چهره های مردمی با نگاه «ایران و همدلی» طی ۱۱ شب روی آنتن می رود.

امشب در نخستین قسمت از «فرمول یک» ضیا میزبان اکبر رجبی مدیر موسسه طلوع بی نشان ها است که در زمینه کمک به کارتن خواب ها فعالیت های قابل توجهی داشته است.

خانواده شهید وریجی از شهدای سلامت که جان خود را در مبارزه با کرونا از دست داد و اعضای گروه جهادی دست سلیمانی دیگر مهمانان ضیا در این برنامه هستند.

«فرمول یک» این هفته پنجم، ششم و هفتم مرداد و همچنین از ۱۲ تا ۱۸ مرداد حوالی ساعت ۲۳ به مدت یک ساعت و نیم روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

عوامل برنامه در فراخوانی از افرادی که در حوزه خوانندگی فعالیت دارند، دعوت کرده اند تا قطعه‌ ای را با محوریت موضوع ایران و همدلی برای برنامه فرمول یک ارسال کنند. قرار است خواننده ‌های حرفه ‌ای ‌تر، آهنگ‌ ها را به صورت زنده در برنامه فرمول یک اجرا کنند.

لازم به بیان است برنامه فرمول یک کاری از گروه اجتماعی شبکه یک صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران است و سید علی ضیا ، تهیه کنندگی و اجرای آن را بر عهده دارد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا