تلویزیون

زمان پخش و تکرار فصل دوم تازه شو از شبکه ۲ + معرفی بازیگران

زمان پخش و تکرار فصل دوم تازه شو از شبکه ۲ به همراه معرفی بازیگران و جزئیات فصل دوم برنامه تازه شو و اطلاعات تکمیلی آن را در این مطلب بخوانید. این برنامه با حال و هوایی با نشاط و ریتمی سریع تلاش در ایجاد حال خوب در فضای عمومی جامعه دارد. مجله تصویری «تازه‌شو» از بخش‌های مختلفی تشکیل شده که به همراه پخش موسیقی و میان‌برنامه‌های جذاب به بینندگان تقدیم می‌شود.

پخش و تکرار فصل دوم تازه شو
پخش و تکرار فصل دوم تازه شو

بنا بر این گزارش «تازه‌شو» با موضوعات مختلف اجتماعی و با محوریت خانواده سعی در گسترش فرهنگ دگرخواهی و انجام کار نیک در جامعه دارد و در کنار آن به تناسب موضوعات روز بحث‌های مفیدی را آماده پخش کرده است.

محمد احتشامی تهیه‌کننده این برنامه درباره بخش‌های مختلف «تازه‌شو» گفت: بخش نمایشی با حضور بازیگران طنازی، چون آرش میراحمدی، امیر زریوند، ساناز سماواتی، اصغر حیدری، نادر دهیم، هومن حسینی، نسیم پور سلیم، مجید برومند، علیرضا بهرامی و … نمایش‌هایی با موضوع روز را برای مخاطبان آماده کرده است.

وی ادامه داد: بخش دیگر این برنامه «نان حلال» نام دارد و پیرامون افراد کارآفرینی است که با سرمایه‌های اندک موفق به راه‌اندازی کسب و کار خودشان و فعالیت اقتصادی مناسبی شده‌اند. این بخش به صورت مستند گزارشی تهیه شده و تقدیم بینندگان به ویژه جوانان جویای کار خواهد شد.

همچنین «در خانه بمانیم» یکی دیگر از تدارکات این برنامه است که در شرایط خاص شیوع ویروس کرونا و لزوم در خانه ماندن افراد، بینندگان توسط گوشی همراه گفت‌و‌گوهای‌شان با افراد خانواده را ضبط و برای ما می‌فرستند.

احتشامی اضافه کرد: بخش «در همین حوالی» با نگاهی متفاوت به اتفاقات گوناگون در نقاط مختلف کشور تهیه شده، «یک دقیقه مهربانی» گزارشی از افراد نیک‌خواه و مهربان زمانه‌مان است، «پنجاه سوال، پنجاه جواب» گفتگو با چهره‌های سرشناس در حوزه‌های مختلف، هنری، ورزشی، سیاسی و اجتماعی را در بر دارد و همچنین آموزش آشپزی غذا‌های سالم از استان‌هایی در سراسر کشور نیز از دیگر بخش‌های این برنامه است.

«تازه‌شو» کاریست از گروه خانواده به تهیه‌کنندگی محمد احتشامی و کارگردانی عرفان احتشامی که با اجرای محمد سلیمی، مصطفی فیروزی، علی رستمی، محمد امین افشین و صدیقه مرادی هر روز بعد از اذان ظهر از شبکه دو پخش می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا