تلویزیون

زمان پخش و تکرار مستند دریبل شبکه ۳ سیما ؛ افشای پشت پرده های فوتبال

زمان پخش و تکرار مستند دریبل شبکه ۳ سیما همچنین افشای پشت پرده های فوتبال در فیلم دریبل ببینید به همراه اطلاعات تکمیلی در همین مطلب. در روزهای که فوتبال در لیگ های معتبر دنیا تعطیل است دیدن فیلم های مستند فوتبالی خالی از لطف نیست.

پخش و تکرار مستند دریبل شبکه ۳
پخش و تکرار مستند دریبل شبکه ۳

به نقل از روابط عمومی خانه مستند، مجموعه مستند «دریبل» با موضوع افشای پشت پرده‌های فوتبال و رابطه سیاست، جامعه و اقتصاد در فوتبال با تغییر از شبکه سوم سیما روی آنتن خواهد رفت.

مجموعه مستند «دریبل» که در ۱۰ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای به قلم مهدی اسدزاده تولید شده است، تلاش می‌کند با نگاه جدید و از دریچه‌ای متفاوت، تحلیل دیگری از فوتبال و حواشی آن ارائه دهد و به روابط پنهان و دست های پشت پرده‌ای که در حوزه فوتبال نقش دارند، نگاهی دارد و به ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی به موضوع فوتبال می‌پردازد.

تحقیق و پژوهش این مجموعه در حدود ۷ ماه به طول انجامید و تلاش شده است تا با بررسی ابعاد مختلف تاثیر فوتبال در سیاست و اقتصاد، یک جمع‌بندی کامل تصویری در خصوص محبوب‌ترین ورزش جهان ارائه شود.

مجموعه مستند «دریبل» از جمعه ۲۲ فروردین ماه هرشب ساعت ۱۹:۴۵ روی آنتن شبکه سوم سیما می‌رود، همچنین این مجموعه از ۲۲ فروردین هر جمعه ساعت ۱۹ روی آنتن شبکه مستند سیما نیز خواهد رفت.

مجموعه مستند «دریبل» به کارگردانی و تدوین پدرام بهرامی و تهیه‌کنندگی عطا پناهی در خانه مستند تولید شده و محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا