چهره هاسلبریتی ایرانی

زندگینامه کامل آیدا نامجو و همسرش + زندگی شخصی و اینستاگرام

آنچه درباره بیوگرافی آیدا نامجو بازیگر نقش شادی سریال فوق لیسانسه ها باید بدانید.

کولاک ، محمد سیمری : آیدا نامجو بازیگر جوان تلویزیون ایران است که توانسته است با ایفای نقش هایی خوب و حرفه ای، توجه عام و خاص را به سوی خود جلب نماید. آیدا نامجو متولد ۳ فروردین ماه سال ۱۳۷۱ شمسی در شهر تهران است. آیدا یک برادر به نام سروش دارد.

آیدا نامجو و برادرش

آیدا دارای مدرک دیپلم تئاتر و همچنین لیسانس کارگردانی سینما از دانشگاه آزاد اسلامی است. آیدا فعالیت بازیگری را در سال ۱۳۸۶ شمسی از هنر تئاتر آغاز کرده است.

او چند سال در عرصه ی تئاتر فعالیت داشت؛ تا این که در نهایت در سال ۱۳۸۹ شمسی با فیلم سینمایی “قبیله من” به کارگردانی غلامرضا آزاد، اولین تجربه خود در مقابل دوربین به دست آورد.  او درسال ۱۳۹۶ شمسی در فیلم “جزیره مهربانی” نیز به ایفای نقش پرداخته است.

جالب است بدانید آیدا علاوه بر فعالیت در عرصه ی بازیگری، در زمینه ی ساخت فیلم کوتاه نیز فعالیت دارد و تا به امروز چندین فیلم کوتاه داستانی و مستند ساخته است که در جشنواره های مختلفی نیز حضور داشته اند.

نامجو

حضور آیدا نامجو در سریال لیسانسه ها

آیدا در فصل دوم سریال “لیسانسه ها” به کارگردانی سروش صحت در نقش شادی در کنار بازیگرانی چون هوتن شکیبا، امیرحسین رستمی، امیر کاظمی، متین ستوده و… به ایفای نقش پرداخته بود. او در فصل سوم این سریال با نام “فوق لیسانسه ها” نیز حضور دارد.

آیدا نامجو

حضور نامجو در سریال لحظه گرگ و میش

سریال “لحظه گرگ و میش” با نام قبلی “سوگند” ،  سریالی است به کارگردانی همایون اسعدیان که از شبکه سوم سیمای ایران پخش شده است. این سریال در دی ماه سال ۱۳۹۷ شمسی پخش شد و آیدا نامجو نیز در این سریال در نقش ندا به ایفای پرداخته بود.

همچنین آیدا به تازگی در فیلم سینمایی “سندباد و سارا” که در حوزه ی کودک و نوجوان می باشد، به ایفای نقش پرداخته است.

نامجو

زندگی شخصی نامجو

آیدا هنوز ازدواج نکرده است و مجرد می باشد. جالب است بدانید آیدا عکس های زیادی را در اینستاگرام خود همراه با برادر خود، سروش منتشر کرده است، که این اتفاق نشان دهنده ی رابطه گرم و صمیمی او و برادر وی است؛ آن ها با همدیگر به گردش و تفریح می روند و به رستوران گردی می پردازند.

نامجو

سریال های نامجو

  • “فوق لیسانسه ها”
  • “لیسانسه ها”
  • “لحظه گرگ و میش”
نامجو

فیلم های سینمایی نامجو

  • “قبیله من”
  • “جزیره مهربانی”
  • “سندباد و سارا”
آیدا نامجو

آدرس اینستاگرام آیدا نامجو

https://www.instagram.com/ayda.namjou

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا