تلویزیونسریالسریال‌ایرانی

ساعت دقیق پخش و تکرار سریال گاندو بدون سانسور از شبکه افق

مجله اینترنتی کولاک : مخاطبان بسیاری خواستار تکرار سریال تلویزیونی «گاندو» بدون حذفیات از شبکه افق شده‌اند.

بر این اساس تصمیم گرفته شده بعد از پایان سریال «وضعیت سفید» که در حال حاضر روی آنتن شبکه افق است، شاهد پخش گاندو باشیم.

گاندو پس از پایان مجموعه تلویزیونی  وضعیت سفید  از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۳:۳۰ پخش خواهد شد و بازپخش سریال نیز ۹:۳۰ و ۱۴:۳۰ روز بعد خواهد بود.

«گاندو» سریال تلویزیونی که کارگردان آن می‌گوید برای ساخت آن نوارهای بازجویی جیسیون رضائیان، خبرنگار بازداشت شده واشنگتن پست در تهران را شنیده و نویسنده آن ادعا می‌کند که ۸۰% آن تخیلی است شب گذشته به پایان رسید. این سریال زمانی در جامعه حساسیت‌برانگیز شد که با زبان بی‌زبانی دولت فعلی جمهوری اسلامی ایران را به ناکارآمدی متهم کرد و بخصوص در دو قسمت آخر پای محمدجواد ظریف، وزیر خارجه را به میدان کشید.

اتهام‌هایی که در این سریال با زبان بی‌زبانی متوجه رئیس دستگاه دیپلماسی کشور شد، صدای انتقاد افکار عمومی در فضای مجازی را بلند کرده است. این ساعات اگر سری به فضای مجازی بزنید کاربران بسیاری از دوگانه‌سازی میان نهادهای متفاوت سیاسی، امنیتی و دولتی در کشور انتقاد کرده‌اند.

محمدجواد ظریف، وزیر خارجه تاکنون درباره این موضوع سکوت اختیار کرده و تنها اظهار نظر او به قریب به ۱۰ روز پیش بازمی‌گردد که در پاسخ به سوال خبرنگاران گفت: تلویزیون نگاه نمی کنم.

با بالاگرفتن بحث در فضای مجازی پیرامون اتهام‌های مستقیم یا غیرمستقیم زده شده به وزیر خارجه در این سریال، از او در این باره سوال کردیم. محمدجواد ظریف که این روزها سخت درگیر پرونده برجام، کارشکنی‌های آمریکا در جنگ و تروریسم اقتصادی علیه ایران با ابزار تحریم و سیاست «فشار حداکثری» است در پاسخ به «اعتماد» تاکید کرد که سکوت در این مقطع را به دلیل برتری منافع ملی بر مصالح شخصی ترجیح می‌دهد و تنها به گفتن یک جمله بسنده کرد: «نمی‌توانم در باره چیزی که خودم ندیده‌ام اظهارنظر کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا