چهره هاسلبریتی ایرانی

ستاره سادات قطبی مجری کیست ؟ + جزئیات دو ازدواج و طلاق | زندگینامه ستاره سادات قطبی

ستاره سادات قطبی مجری کیست ؟ به همراه جزئیات دو ازدواج و طلاق همچنین بیوگرافی کامل و زندگینامه ستاره سادات قطبی و اطلاعات تکمیلی را اینجا بخوانید. ستاره سادات قطبی از مجریان سیماست که چندی قبل اعلام کرد از همسرش شهرام شکیبا متارکه کرده است. شهرام شکیبا نیز از مجریان تلویزیون است. قطبی پیش از این در مصاحبه ای اعلام کرده که همسرش ۱۴ سال از او کوچکتر است.

ستاره سادات قطبی

ستاره سادات قطبی

شهرام شکیبا مجری کشورمان است که چند سال پیش زندگی مشترکش را با ستاره سادات قطبی آغاز کرد. این زوج هنری که اجرای چند برنامه تلویزیونی را به صورت مشترک برعهده داشتند از ابتدای ازدواج به دلیل اختلاف سنی زیادشان با حواشی متعددی روبرو شدند.

ستاره ســادات قطبی همسر شهرام شکیبا با انتشار پستی به ماجرای اختلاف سنی زیاد با همسرش اشاره کرد و درباره آن توضیح داد.

ستاره سادات قطبی همسر شهرام شکیبا با انتشار عکسی در کنار همسرش نوشت:

سلام بنده های خوب خدا اوقاتتون خوش

خیلی ها چندین بارپرسیده بودید اختلاف سنی شما و اقای شکیبا چندساله ؟ ما حدود ۱۴ سال اختلاف سنی داریم،که البته ایشون بیشتر ازسنشون و من کمتر از سنم نشون داده میشم.

میخوام بگم اصلا و ابدا اختلاف سنی زیاد(البته معقول) اصلا دلیلِ برخوشبخت نشدن و لذت نبردن ونفهمیدن همدیگه نیست

به نظرم داشتن تفاهم ودرک متقابل برای شروع زندگی کافیه. بعدا یواش یواش میشید شبیه به هم،رنگ هم. چه بسا خیلی از زن و شوهر هاهستند که اختلاف سنشون بین ۶ تا ۹ ساله اما همدیگرو نمیفهمند،اصلا دنیاشون متفاوته

خانومه یه جوردوست داره زندگی کنه ،اقاهه جورِدیگه ایی….. یه نکته ایی که میخوام عرض کنم این هست که سعی کنید قبل ازهرچیزخواسته ها و علایق همدیگه رو بفهمید و عملیش کنید.

ستاره سادات قطبی متولد ۳ اسفند ۱۳۶۵ در اصفهان، مجری است فارغ التحصیل لیسانس رشته خبرنگاری می باشد، از والیبال به سمت کیک بوکس رفت، بعد از حفظ قرآن به اجرا روی آورد و یک تجربه ناموفق زناشویی هم دارد.

ستاره سادات قطبی سال ها پیش ازدواج کرد که با تولد یک فرزند پسر بنام امیر علی این زندگی به جدایی ختم شد و سرپرستی کودک هم به پدرش واگذار شد.

ایشان برای دومین بار در سال ۱۳۹۳ وقتی ۲۸ ساله بود با شهرام شکیبا مجری ۴۲ ساله ازدواج کرد که ثمره این زندگی حالا یک فرزند پسر دیگر بنام صدرا می باشد همسر اول شهرام شکیبا نیز خانم مهسا ملک مرزبان (مجری) بود که در سال ۱۳۸۵ با وجود داشتن یک فرزند پسر بنام علی به طلاق ختم شد.

متولد شهرستان نجف آباد اصفهان می باشد از سوم دبستان رشته والیبال را انتخاب کرد و تا دبیرستان در این رشته به چندین مدال قهرمانی نیز رسید، دبیرستان ادبیات خواند اما در رشته خبرنگاری وارد دانشگاه شد.

ستاره سادات قطبی مجری کیست
ستاره سادات قطبی مجری کیست

کیک بوکس کار

از ۱۰ تا ۱۸ سالگی والیبال را حرفه ای ادامه داد سپس به ورزش کیک بوکس و رشته های فول کنتاکت علاقمند شد اما بخاطر مسائل شخصی نتوانست زیاد ادامه دهد.

حافظ کل قرآن

بخاطر اینکه مادرش مربی قرآن بود از دوران دبستان با نوار کاست استاد پرهیزگار جزو اول قرآن را حفظ کرد و در نهایت سال ۱۳۸۰ وقتی ۱۵ ساله بود توانست حافظ کل قرآن شود.

از گرافیک تا اجرا

خانم قطبی مدتی در شبکه آموزش بعنوان گرافیست مشغول بکار بود سپس بعد از ازدواج دوم با شهرام شکیبا در سال ۹۶ با وی اولین تجربه اجرای مشترک خود را بدست آورد

بهترین کتاب زندگی

من کتاب خیلی خواندم؛ اما بهترین کتابی که خواندم قرآن کریم است. هر زمانی که قلبم می گیرد آن را می خوانم. خیلی خوب است که قرآن را با معنی بخوانیم.

شرمم می شود

من واقعا شرمم میشه، تعدادی از خانم ها رو میبینم که میان از نامحرم ها دلبری می کنند و میان که توسط نامحرم ها دیده بشوند و مورد به به و چه چه آن ها قرار بگیرند.

قرآن خوانی لالایی پسرش

سید صدرای من موقع خواب همیشه به من میگه مامان برام قرآن بخون. و من باید حتما براش آیت الکرسی را با صدای بلند و با صوت بخونم تا به خواب بره.

فضای مجازی

من خودم در فضای مجازی فعالیت دارم . اما مشکلم این است که برخی از خانم ها برای بدست آوردن فالوور ، عفت و حیای خود را از دست میدهند. ما حیا و عفت زنانگی خود را باید حفظ کنیم و یک روزی به خانم فاطمه زهرا سلام الله علیها باید جواب بدیم.

چند نکته درباره ستاره سادات قطبی و شهرام شکیبا

مهسا ملک مرزبان همسر سابق شهرام شکیبا بود و این زوج سال ۸۵ از هم جدا شدند و آقای مجری سال ۹۳ با ستاره سادات قطبی ازدواج کرد.

ستاره سادات قطبی متولد سال ۶۵ است و شهرام شکیبا متولد سال ۵۱ اما این اختلاف سنی ۱۴ ساله هرگز خدشه ای در زندگی این زوج ایجاد نکرد و آقا و خانم مجری زندگی عاشقانه با یکدیگر دارند.

این خانم و آقای مجری تابحال اجرای چند برنامه را به صورت مشترک برعهده داشته اند و ستاره سادات قطبی از چهره های فعال در اینستاگرام است که هواداران زیادی دارد.

صدرا تنها فرزند شهرام شکیبا و ستاره ســادات قطبی است اما آقای شکیبا از ازدواج قبلی خود یه پسر به نام علی و خانم قطبی از ازدواج قبلی اش یک پسر به نام امیرعلی دارد.

همسر شهرام شکیبا

پست قدیمی اینستاگرامی ستاره سادات قطبی درباره شهرام شکیبا

سلام بنده های خوب خدا اوقاتتون خوش

خیلی ها چندین بارپرسیده بودید اختلاف سنی شما و اقای شکیبا چندساله ؟ ما حدود ۱۴ سال اختلاف سنی داریم،که البته ایشون بیشتر ازسنشون و من کمتر از سنم نشون داده میشم.

میخوام بگم اصلا و ابدا اختلاف سنی زیاد(البته معقول) اصلا دلیلِ برخوشبخت نشدن و لذت نبردن ونفهمیدن همدیگه نیست

به نظرم داشتن تفاهم ودرک متقابل برای شروع زندگی کافیه. بعدا یواش یواش میشید شبیه به هم،رنگ هم. چه بسا خیلی از زن و شوهر هاهستند که اختلاف سنشون بین ۶ تا ۹ ساله اما همدیگرو نمیفهمند،اصلا دنیاشون متفاوته

خانومه یه جوردوست داره زندگی کنه ،اقاهه جورِدیگه ایی….. یه نکته ایی که میخوام عرض کنم این هست که سعی کنید قبل ازهرچیزخواسته ها و علایق همدیگه رو بفهمید و عملیش کنید.

جدیدترین پست اینستاگرامی ستاره سادات قطبی درباره جدایی

«سلام به روی ماهتون بنده های خوب خدا
۱۹ ساله بودم ازدواج کردم و ۲۷ سالگی جداشدم.
اونموقع و الان دختران ۲۷ ساله هنوزمجردبودندوهستند امامن هشت سال زندگی متاهلی روتجربه کردم امانتونستم ادامه بدم.اصلاشیرین نبود.هم مسیرنبودیم. تفکراتمون، اهدافمون همه متفاوت بود.دائم درجا میزدم ودورخودم میچرخیدم.خیلی سخت بود. نمیشد و تمومش کردم

قبل از اینکه باشهرام آشنابشم گفته بودم همه ی مردها عین هم اند.فقط قیافه هاشون باهم فرق میکنه.اماازدواجم باشهرام بهم ثابت کردکه اشتباه فکرمیکردم. وقتی یه مَردکنارت باشه وتوروبفهمه،وقتی بشه سنگ صبورت، وقتی بفهمی اگه کم آوردی مَرد مهربونِ زندگیت توروتنها نمیگذاره،حتی اگه همه ی آدم هاتورورهاکننددنیا برات قشنگه چون کسی رو داری که به همه ی آدم ها و دنیامیارزه!.اسم پانسیونی که خیلی اتفاقی پیداکردم ودرش زندگی میکردم (مادران)بود. میدان آرژانتین انتهای خیابان الوند.

همونجایی که از بچگی آرزو داشتم بدونم کجاست؟خداهمیشه توگوشم میگفت (إِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسرا) و من امیدداشتم همیشه هوامو داره!
گاهی توشرایط سخت از دستش عصبانی میشدم وبهش غرمیزدم که چرامنو نمیبینی،چراروتوازم برگردوندی؟ اما بعدش میفهمیدم چیزی که میخواستم ونشدبه صلاحم بود!

پانسیون مادران پراز مادران و دخترانی بودکه هرکدوم یه قصه ایی داشتندیکی فرارکرده بود،یکی واسه دانشگاه اومده بود،یکی واسه کاراومده بودیکی زندگیشوفروخته بود بره خارج ازکشورامامن نه فرارکرده بودم،نه دانشگاه میرفتم ،نه کاردرست وحسابی داشتم ونه میخواستم از ایران برم من فقط دنبال یه جایی بودم بتونم تنهازندگی کنم.دلم واسه خودم تنگ شده بود.میخواستم خودمو پیداکنم خانواده ام هم مشکلی نداشتندو گفتندهرجورخودت صلاح میدونی.نمیخواستم حالا که جداشدم بعداز هشت سال اونامنوبدون امیرعلی ببینندو غصه بخوردند!

یادمه بچه که بودم خانم رضایی مجری تلویزیون میگفت نقاشی هاتونو به ادرسِ تهران،میدان آرژانتین،انتهای خیابان الوند،شبکه ی دوسیما بفرستید!اون خیابون واون شبکه واسه من آرزوشده بود.همه اش میگفتم کاش میشد منم یه روزی مثل بقیه ی بچه هابرم برنامه کودک!
هیچوقت این آرزوم محقق نشداماخداجوری جبران کرد که من اولین اجرای تلویزیونم،اونم هرشب،اون هم به صورت زنده ازانتهای خیابان الوند ساختمان شبکه ی دورفتم وباخوشحالی و#بغض روبه دوربین گفتم
《سلام به روی ماهتون نازنین مردم ایران》
بعد از اولین برنامه باشهرام رفتم دم درخوابگاه تا یادم نره ازکجا به کجا رسیدم»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا