اخبار داغچهره هاسلبریتی خارجی

سرانجام دادگاه جانی دپ و امبر هرد چه شد؟

سرانجام دادگاه جانی دپ و امبر هرد چه شد؟ بررسی شکایت زوج پرحاشیه و پر سر و صدای هالیوود جانی دپ و امبر هرد به همراه حواشی و عکس. تاریخ بعدی دادگاه این دو ستاره با زمان فیلمبرداری قسمت‌های جدید “جانواران شگفت‌انگیز” و “آکوامن” همزمان بود و حالا این دو بر سر ت اخیر در زمان برگزاری دادگاه به توافق رسیده‌اند.

دادگاه جانی دپ و امبر هرد
دادگاه جانی دپ و امبر هرد

جانی دپ درخواست کرد که جلسه‌ رسیدگی به شکایتش علیه امبر هرد به علت مشارکتش در فیلمبرداری “جانوران شگفت‌انگیز ۳” به تأخیر بیفتد. فیلمبرداری این فیلم به کارگردانی “دیوید ییتس” همچون دیگر پروژه‌های هالیوود به دلیل شیوع ویروس کرونا در ماه مارس گذشته به تعویق افتاده بود. اما با فراهم شدن شرایط در لندن، قرار است فیلمبرداری در ماه اکتبر آغاز شود و در ماه فوریه سال بعد به پایان برسد. بنابراین با دادگاه دپ و هرد که از ۱۱ تا ۲۸ ژانویه ۲۰۲۱ برگزار خواهد شد تداخل دارد.

در اوراق جلسه‌ دادگاه آمده است: “وقتی دادگاه تاریخ برگزاری رسیدگی به پرونده را تعیین کرد، آقای دپ متوجه شد که استودیوی برادران وارنر در نظر دارد فیلمبردرای “جانوارن شگفت‌انگیز ۳” را پیش از ۱۱ ژانویه ۲۰۲۱ آغاز کند. کووید-۱۹ در برنامه‌های استودیو خلل ایجاد کرده و آن‌ها را واداشته بود چند بار فیلمبرداری را به تعویق بیندازند. با بهبود نسبی شرایط در لندن، برادران وارنر حالا تاریخی برای فیلمبرداری تعیین کرده که با تاریخ برگزاری این دادگاه تداخل دارد.”

به گزارش ۳۰نما، دپ در تاریخ ۲۱ آگست درخواست کرده است که برگزاری دادگاه به مارس یا ژوئن سال ۲۰۲۱ موکول شود. او از همسر سابقش هرد که ستاره‌ی فیلم “آکوامن” است به خاطر انتشار مقاله‌ای در واشینگتن پست که در آن دپ را به اعمال خشونت خانگی و بدرفتاری جنسی متهم کرده شکایت کرده و خواهان پرداخت غرامت ۵۰ میلیون دلاری است.

در اوراق دادگاه علاوه بر این آمده است که هرد موافقت کرده در تاریخ ۱۱ سپتامبر برای مذاکره در مورد تأخیر احتمالی حاضر شود. او نیز باید در قسمت دوم “آکوامن” که قرار است ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ اکران شود بازی کند.

نزدیک به یک ماه قبل دپ و هرد در دادگاه لندن حاضر شده بودند تا به شکایت دپ علیه نشریه‌ی “سان” رسیدگی شود. حکم نهایی این دادگاه در ماه سپتامبر اعلام خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا