چهره هاسلبریتی ایرانی

سرنوشت سارا و نیکا در پایتخت ۷ چه می شود؟

پایتخت ۶ نام فصل ششم از مجموعه تلویزیونی پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم، با طراحی و بازی محسن تنابنده است که در ۱۵ قسمت در نوروز ۱۳۹۹ از شبکه یک و شبکه تماشا پخش شد. ولی ساخت و پخش قسمت های پایانی آن به دلیل شیوع کرونا نیمه تمام ماند.پس از پخش قسمت اول سریال پایتخت ۶بسیاری از مخاطبان به حجم بالای تبلیغات در بین سریال (پیام بازرگانی در ۲ نوبت بین سریال پخش شد) به صدا و سیما انتقاد کردند.
 
 

سیروس مقدم گفت: در تلاشیم ادامه «پایتخت ۶ » را به نوروز برسانیم و به همین خاطر احتمالا قسمت های باقیمانده آن که ۲ یا ۳ قسمت خواهد بود، ساخته خواهد شد. مقدم افزود: طبق قولی که به مردم داده بودیم تلاش می کنیم که آن قسمت های باقیمانده از سریال را آماده کنیم تا «پایتخت ۶» به انتها برسد و در نوروز سال آینده روی آنتن برود. کارگردان «پایتخت» درباره شروع کار فیلمبرداری سریال گفت: فیلمبرداری را از اوایل بهمن آغاز می کنیم و تقریبا ادامه همان داستان قبلی با کمی تغییرات ساخته خواهد شد.

 

مقدم افزود: گردآوری تمام بازیگران قبلی به شدت کار سختی است، ولی چون همه عوامل دوست دارند به قولی که به مردم دادند وفادار بمانند خودشان را هماهنگ و تنظیم کردند که مدتی در خدمت این طرح باشند و کار انجام شود.

وی درباره ساخت پایتخت ۷ هم گفت: پایتخت ۷ را سال آینده خواهیم ساخت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا