تلویزیونسریالسریال‌ایرانی

سرنوشت چاوش در سریال برادر جان|حسام منظور: هنوز دست چاوش رو نشده!

مجله اینترنتی کولاک: مخاطبین سریال های رمضانی امسال بی شک منتظر سرنوشت چاوش در سریال برادر جان هستند. سریالی که هر شب از شبکه ۳ سیما پخش می شود و توانسته یکی از سریال های محبوب رمضان امسال باشد.

سرنوشت چاوش در سریال برادر جان
سرنوشت چاوش در سریال برادر جان

 

در سریال برادر جان، حسام منظور نقش «چاوش» را بر عهده دارد. او صاحب حجره بزرگی در میدان میوه و تره بار است و به کمک برادرش آنجا را می گرداند. حسام منظور در جدیدترین مصاحبه خود در خصوص سریال برادر جان گقته است:

«این سریال در مورد انسان و انسانیت است و همیشه موضوع‌های انسانی جذاب هستند و تاریخ مصرف ندارند و ممکن است در هر برهه‌ای برای افراد اتفاق بیفتند. کما اینکه از زمانی که سریال پخش شده عده‌ای با من تماس گرفتند و گفتند عین همین اتفاق برای ما و خانواده‌مان افتاده است.

این به این معنی است که رخ دادن چنین اتفاق‌هایی در جامعه ما عمومیت دارد و معضل مردم است. برادرجان به مواردی می‌پردازد که شاید سالها است که در جامعه ما کمرنگ شده است و امیدوارم تلنگری برایمان باشد که بیشتر همدیگر را دوست داشته باشیم.»

وی همچنین در خصوص نقش «چاوش» گفته است:

«البته هنوز دست چاوش رو نشده است و در اجرا طوری بازی کردم که تا لحظه آخر مخاطب نتواند شخصیت کامل و دقیق او را حدس بزند چراکه معتقدم اگر کاراکتر زود لو برود از درجه جذابیت می‌افتد و مهم این است که چالش بین کریم بوستان و چاوش و نسبتشان با آراز تا پایان سریال ادامه داشته باشد. این یکی از ویژگی‌های خوب «برادرجان» است که مخاطب را با خود همراه می‌کند.

بازی کردن در این نوع نقش‌ها سختی‌هایی را نیز به همراه دارد و بخش عمده‌ای از بار و ریتم اجرا در پخش و در خود سریال به عهده این کاراکترها است و شما باید علاوه بر اینکه کاراکترتان را ایفا می‌کنید به نوعی کنش داستانی را هم پیش می‌برید و همه نگاه‌ها به سمت این کاراکتر است که می‌خواهد چه کار کند.

باز یکردن در این نقش‌ها سخت است اما من این سختی را دوست دارم و به همین خاطر سال‌ها خودم را در این حیطه آموزش دادم که بتوانم از عهده چنین کاراکترهای پرچالش و پر فراز و نشیب برآیم. در هر حال خوشحالم که مردم این سریال را دوست دارند و با آن ارتباط خوبی برقرار کردند. برادرجان سریال پر کشمکش و پر از تعداد سکانس‌های طولانی و پر چالش و تعداد زیادی برخوردهای کلامی بازیگران با یکدیگر است.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا