سریالسریال‌ایرانی

سریال آخر خط چند قسمت است ؟ + زمان پخش قسمت آخر سریال آخر خط

سریال آخر خط چند قسمت است ؟ به همراه زمان پخش قسمت آخر سریال آخر خط همچنین اطلاعاتی از این سریال به کارگردانی علی مسعودی در این مطلب. مجموعه آخر خط با مضمونی کمدی و بسیار طنز داستان دو پسرخاله است که بسیار شرور هستند و خانواده‌ها از دست این دو نفر به ستوه آمده‌اند. این دو به دلیل ارتکاب جرمی به زندان می‌افتند و از آنجا تصمیم به مهاجرت از کشور می‌گیرند که …

سریال آخر خط چند قسمت است
سریال آخر خط چند قسمت است

شهین تسلیمی، کمند امیرسلیمانی، عباس جمشیدی فر، اشکان اشتیاق، داریوش سلیمی، علی صبوری، غزال وکیلی، مهسا باقری و مهران رجبی از بازیگران اصلی این سریال هستند.

سریال آخر خط در ۳۰ قسمتبه کارگردانی علی مسعودی (مشهدی) برای شبکه سه ساخته شده و لوکیشن های آن در در تهران، لبنان و سوریه تصویربرداری شده است

علی مسعودی معروف به علی مشهدی، نویسنده و فیلم‌نامه‌نویس مجموعه های طنز تلویزیونی است که کار خود را با نوشتن متن‌های چند آیتم از برنامه «ساعت خوش» در سال ۱۳۷۴ شروع کرد و در طول این سال‌ها داستان و فیلم‌نامه مجموعه‌هایی چون «کوچه اقاقیا»، «یک و نیم هفته»، «سه در چهار» و بخش‌هایی از «آقا و خانم سنگی» را نوشته است.

عوامل سریال آخر خط

دیگر عوامل سریال آخر خط  عبارتند از: کارگردان تلویزیونی: محمود رضایی،  تهیه‌کننده: مجید میرخان، مدیر تولید: شکیل مظفری، دستیار اول کارگردان: احسان سجاد حسینی، مدیر صدابرداری : محمد شیوندی، صدابردار: حامد شیوندی، فیلمبرداران: مرتضی نجفی و امیرمحمد قربانخانی، طراح گریم: محمد قومی، طراح صحنه : محسن غلامی، طراح لباس : زهره رحمانی، مدیر برنامه‌ریزی: نوشین شکری، مدیر تدارکات: سعید میرزایی، منشی صحنه :مهدیه درگاهی نژاد، عکاس: فاطمه بانک، نورپرداز: حسن زارعی، مسئول فنی: حمیدرضا حکیم الهی.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا