سریالسریال‌ایرانی

سریال جشن سربرون چند قسمت است ؟ + زمان پخش قسمت آخر

سریال جشن سربرون چند قسمت است ؟ همچنین زمان پخش قسمت آخر سریال جشن سربرون به همراه اطلاعات تکمیلی درباره این سریال دراین مطلب. سریال جشن سربرون به تهیه کنندگی حسن نجاریان وارد مرحله تولید شده و تصویربرداری آن در حال انجام است.

جشن سربرون چند قسمت است
جشن سربرون چند قسمت است

بازیگر نقش اصلی «جشن سربرون» مرد است و لوکیشن‌های این سریال در  تهران، شهرک سینمایی، فارس،کهکیلویه و بویراحمد و … قرار دارد.

این سریال به نویسندگی و کارگردانی مجتبی راعی در سه فصل و در فضای تاریخی حدود ۱۰۰ سال پیش ساخته خواهد شد. فصل اول این سریال در قالب ۱۳ قسمت خواهد بود و ۲۵ قسمت فصل دوم سریال را شامل می‌شود. این سریال درباره عشایر قبل از انقلاب است و ماجرای چند خان و رعیت را به تصویر می‌کشد.

مجتبی راعی؛ کارگردان و فیلمنامه نویس در تدارک ساخت اثری جدید است. سریال جشن سربرون جدیدترین سریالی است که راعی قرار است آن را بسازد. این کارگردان ۶۱ ساله تا کنون چند فیلم ساخته و داور جشنواره فیلم فجر نیز بوده است. آخرین فیلم راعی “ترنج” بود که در سال ۹۱ ساخته شد.

این سریال به دوران مظفرالدین شاه و پیروزی مشروطه‌خواهان می‌پردازد که البته داستان آن در میان عشایر می‌گذرد. به گفته راعی، این سریال در سه فصل نوشته شده ‌و اکنون تصویربرداری فصل اول این سریال در قالب ۳۰ قسمت آغاز شده که ماجرای چند خان و رعیت را به تصویر می‌کشد.

وی ادامه داد: فصل دوم داستان در زمان پهلوی اول رخ می‌دهد اما هنوز برنامه‌ای برای تولید فصل دوم نداریم و پس از پخش فصل اول در صورت تأمین بودجه به فکر فصل دوم خواهیم بود.


همچنین بخوانید:

اسامی بازیگران سریال جشن سربرون + خلاصه داستان و عکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا