سریالسریال‌ایرانی

سریال زیرخاکی ۲ چند قسمت است؟

سریال زیرخاکی چند قسمت است سریال زیرخاکی ۲ به کارگردانی جلیل سامان و به تهیه کنندگی رضا نصیری نیابرای پخش از تلویزیون ساخته شده است. این سریال درونمایه طنز دارد و از ۷ خرداد ماه ۱۴۰۰ روی آنتن شبکه یک سیما می رود. پیش بینی می شود فصل دوم «زیرخاکی» هم یکی از سریال های پرطرفدار سیما باشد.

سریال زیرخاکی چند قسمت است

بازیگران سریال زیرخاکی عبارتند از: پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، هومن برق نورد، گوهر خیراندیش، ایرج سنجری، نادر فلاح، اصغر نقی زاده و بازیگر خردسال رایان سرلک. این قصه درباره مردی است که دنبال «زیرخاکی» است و برای یافتن گنج درگیر ماجراهای خنده داری می شود! سریال« زیر خاکی» به تهیه کنندگی رضا نصیری نیا از تهیه کنندگان جوان تلویزیون و کارگردانی جلیل سامان که آثاری مانند« ارمغان تاریکی» و« پروانه» را در ساخته شه است. این مجموعه دومین همکاری مشترک آنها بعد از سریال « نفس» به شمار می رود.

سریال زیرخاکی چند قسمت است

سریال زیر خاکی ۲ چند قسمته؟

این سریال در ۱۶ قسمت ۵۰ دقیقه ای ساخته شده و قصه آن درباره مردی است که دنبال «زیرخاکی» است و برای یافتن گنج درگیر ماجراهای هیجان انگیزی می شود و از آثاری است که سعی دارد بخشی از فرآیندهای اجتماعی کشور را با نگاهی متفاوت روایت کند.

فصل دوم با حضور ناخواسته فریبرز در میدان جنگ آغاز شد و از بین چهره‌های تازه‌ای که حضورشان در سریال اعلام شده بود، مخاطبان تاکنون با کاراکترهایی که هومن برق نورد، نسرین نصرتی، گیتی قاسمی و فروغ قجابگلی بازی می‌کنند آشنا شده اند، اما هنوز از شخصیتی که ستاره پسیانی ایفا می‌کند، رونمایی نشده است.

 


همچنین بخوانید: خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال زیر خاکی ۲ 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا