سریالسریال‌ایرانی

سریال معراجی ها | خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال معراجی ها + معرفی نقش ها

اسامی بازیگران سریال معراجی ها به کارگردانی مسعود ده نمکی همچنین خلاصه داستان و سریال معراجی ها به همراه معرفی نقش ها و عکس بازیگران در اینجا. سریال معراجی ها به کارگردانی مسعود ده نمکی که اولین بار در شهریور سال ۹۳ از شبکه یک سیما پخش شده بود بار دیگر روی آنتن این شبکه می‌رود. این سریال جایگزین سریال «دخترم نرگس» می شود.

بازیگران سریال معراجی ها
بازیگران سریال معراجی ها

بازیگران سریال

مهران رجبی، نیما شاهرخ شاهی، اکبر عبدی، محمدرضا شریفی‎نیا، سیدجواد هاشمی، برزو ارجمند، پندار اکبری، علی صادقی، رضا رویگری، حدیثه تهرانی، لاله صبوری، محمود عزیزی، پوراندخت مهیمن، حسین مهری، اصغر نقی‌زاده، بهنوش بختیاری، سمانه پاکدل، دانیال عبادی، سید مهرداد ضیایی، امیر نوری، کاوه خداشناس، دانیال عبادی و بهاره افشاری از بازیگران این سریال هستند.

معرفی نقش ها

بازیگرنقش
برزو ارجمندحسینی
سید جواد هاشمیپازوکی
اکبر عبدیاکبر
محمدرضا شریفی‌نیابهمن
حمید لولاییپدر پیام
پندار اکبریمحمد
رضا رویگریگنجی
مهران رجبیقربانعلی
علی صادقیفراز
امیر نوریفرید
نیما شاهرخ شاهیاشکان
حسین مهریپیام
کاوه خداشناسعماد
سمانه پاکدلرها
حدیثه تهرانیروشنک
دانیال عبادیخسرو
بهاره افشاریراضیه
لاله صبوریلیلا
محمود عزیزیبالازاده
سید مهرداد ضیاییمهدوی
پوراندخت مهیمنبی بی
مریم کاویانیمادر رها
غلامحسین لطفیپدر فراز
عباس محبوبمحبعلی
مجید مشیریپدر عماد
ماشاالله شاهمرادی زادهتاجیک
اصغر نقی زادهکریمی
گیتی معینیمادر فرید
ساقی زینتیمادر فراز
هما خاکپاشمادر روشنک
فهیمه دباغمادر پیام
اسماعیل سلطانیانآبدارچی
مجید شهریاریبرادر فرید
اردشیر کاظمیپیرمرد
کیانوش گرامینمایشگاه دار
احمد ایراندوستفرمانده عراقی
سهراب یاریسید بابا
بشیر ادریسیمیثم
علی منجزیحمید
روزبه معینیسینا
امیرکیان نجف زادهمحمد
عرفان برزینبچه

خلاصه داستان

در سریال معراجی ها قرار است تعدادی از شهدای گمنام تفحص شده در یکی از دانشگاه‌ها دفن شوند اما گروهی از دانشجویان با تحریک استاد گنجی اقدام به آشوب و جنجال در دانشگاه می‌کنند. همین آغاز قصه‌ای می‌شود که گروه دانشجویان به سفری می‌روند. این سریال درباره سفر دانشجویان با راهیان نور به مناطق جنگی است.

سریال معراجی ها ادامه فیلمی به همین نام از ده نمکی است. در فیلم معراجی ها محمد جوانی است که شوق رفتن به جبهه را دارد اما با مخالفت‌های سرسختانه پدرش مواجه می‌شود و پدر برای رفتن او به جبهه شرط‌های عجیب و غریب می‌گذارد تا اینکه محمد شبانه از خانه فرار کرده و به جبهه می‌رود و پدر برای بازگرداندن او راهی منطقه می‌شود…

معراجی ها چند قسمت است

مجموعه تلویزیونی «معراجی‌ها» به کارگردانی مسعود ده نمکی و تهیه‎کنندگی سید محمود رضوی کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیماست که در ۲۹ قسمت پخش می‌شود.

ساعت پخش و تکرار سریال معراجی ها

سریال معراجی ها هر شب حدود ساعت ۱۰ و ربع از شبکه یک پخش می شود و تکرار آن ۱:۳۰ بامداد و ۹:۳۰ صبح و ۱۵:۰۰ بعدازظهر روز بعد خواهد بود .

حادثه تلخ در فیلم معراجی ها

روز ۱۸ دی سال ۹۲ انفجار TNT در حین تصویربرداری یکی از صحنه‌های فیلم «معراجی‌ها» ساخته مسعود ده‌نمکی به کشته شدن پنج تن از جمله مدیر شهرک دفاع مقدس و مدیر جلوه‌های ویژه این فیلم سینمایی و مجروح شدن سه تن دیگر منجر شد و یکی از تلخ ترین اتفاقات تاریخ سینمای ایران را رقم زد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا