چهره هاسلبریتی ایرانی

سلفی قدی از نیکی کریمی و رفیقش + دورهمی نیکی کریمی

نیکی کریمی و رفیقش / در ادامه مقاله تصویری از نیکی کریمی همراه دوست عزیزش که سلفی جدید و زیبا در منزل جلو آینه قدی منتشر کرده است و وی رفیق خوب نیکی می باشد. نیکی کریمی( niki karimi) (متولد ۱۹ آبان ماه ۱۳۵۰، تهران) هنرپیشه، کارگردان، مترجم و عکاس ایرانی است.  با سایت کولاک همراه باشید و از اخبار سلبریتی ها مطلع شوید.

سلفی قدی از نیکی کریمی و رفیقش

عکس جدید و دیده نشده از نیکی کریمی و رفیقش

وی از دوران دبستان بازی در گروه های کوچک تئاتری را آغاز کرد. نخستین نقش سینمایی اش را در سال ۱۳۶۸ در فیلم وسوسه به کارگردانی جمشید حیدری بازی کرد.نخستین حضور جدی او در فیلم عروس به کارگردانی بهروز افخمی در سال ۱۳۶۹ است. او و ابوالفضل پورعرب را اولین ستارگان سینمای ایران پس از انقلاب می دانند.

نیکی کریمی از دوران دبستان بازی در گروه‌های کوچک تئاتری را آغاز کرد. اولین نقش سینمایی اش را در سال ۱۳۶۸ در فیلم« وسوسه» به کارگردانی جمشید حیدری به دست آورد. ولی نخستین حضور جدی اش را میتوان در فیلم« عروس» به کارگردانی بهروز افخمی در سال ۱۳۶۹ دانست.

سلفی قدی از نیکی کریمی و رفیقش

عکس های جدید و زیبای نیکی کریمی ( نیکی کریمی و رفیقش )

‍پس از آن، کریمی در دو فیلم مهم از داریوش مهرجویی به نام های سارا و پری بازی کرد. بازی در فیلم سارا برایش جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره های سن سباستین و نانت را به ارمغان آورد.پس از بازی در چند فیلم از کارگردانانی چون ابراهیم حاتمی کیا، بهروز افخمی و داریوش فرهنگ در سال ۱۳۷۷ در فیلم دو زن به کارگردانی تهمینه میلانی بازی کرد.

سلفی قدی از نیکی کریمی و رفیقش

نیکی کریمی و رفیقش – سلفی های زیبا و خاص نیکی کریمی

نیکی کریمی در سال ۱۳۸۰ فیلم کوتاه مستندی با مضمون نازایی با عنوان داشتن یا نداشتن ساخت که برنده جایزه باران شد و در سال ۱۳۸۳ اولین فیلم بلندش به نام یک شب را کارگردانی کرد. در سال ۱۳۸۱ در دو فیلم دیوانه ای از قفس پرید به کارگردانی احمدرضا معتمدی و واکنش پنجم به کارگردانی تهمینه میلانی بازی کرد که به خاطر بازی در این دو فیلم جایزه سیمرغ بلورین جشنواره فجر را گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا