چهره هاسلبریتی خارجی

سلمان خان در دوران قرنطینه فیلمنامه نویس شد + موضوع و جزئیات فیلمنامه

مجله اینترنتی کولاک، ترجمه: سمیرا فیض آبادی: در حالیکه کل کشور هند در یک قرنطینه سفت و سخت به سر می‌برد، سوپراستار محبوب هند سلمان خان در خانه مزرعه‌ پانوالش در کنار دوستان نزدیک و خانواده‌اش به سر می‌برد. او در این مدت خوانندگی کرده، نقاشی کشیده، اسب سواری کرده و یک سری فیلمنامه مطالعه کرده است و حالا گزارشات اخیر نشان می‌دهد جا پای پدر نویسنده و فیملنامه نویش سلیم خان گذاشته و در حال نگارش یک فیلمنامه عاشقانه در این روزهای قرنطینه کرونایی است.

سلمان خان

 

یک منبع خبری نزدیک به این چهره مشهور هندی می‌گوید: «سلمان خان غالبا یک ایده یک خطی برای ساخت فیلم جدید دارد. علاقه شدید او برای روایت داستان و داستان گویی شاید به خاطر داشتن یک پدر نویسنده باشد. مدتی طولانی است که او یک داستان عشقی درمورد یک زوج جوان در ذهنش دارد. شاید دوران قرنطینه برای او به یک فرصت تبدیل شده تا به ایده‌اش بیشتر فکر کند و آن را بسط بدهد. سلمان خان هر روز چند ساعت را برای توسعه ایده اولیه فیلنامه‌ای جذاب اختصاص داده است و امیدوار است تا پایان سال بتواند فیلمنامه نهایی مورد نظرش را آماده کند.
کار بعدی سلمان خان «Radhe: Your Most Wanted Bhai» یک کار مهیج ساخته پرابو دیوا استکه دیشا پتانی نقش مقابل او را بازی می‌کند که شیوع کرونا روند پیشرفت کار را متوقف کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا