چهره هاسلبریتی ایرانی

سن واقعی محمد بحرانی چقدر است؟ + ویدیو و اطلاعات تکمیلی

سن واقعی محمد بحرانی چقدر است ؟ به همراه ویدیویی از صحبت های محمد بحرانی درباره سنش همچنین اطلاعات تکمیلی درباره زندگی شخصی این بازیگر. محمد بحرانی ۱۶ آذر سال ۱۳۶۰ چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار محمد بحرانی می‌توان به بازیگری در سریال کلاه قرمزی ۹۷، سریال گلشیفته و برنامه قاچ اشاره کرد. بحرانی چندی قبل با مهناز خطیبی ازدواج کرده و متاهل است.

محمد بحرانی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۹۲ در ۳۲ سالگی در فیلم طبقه حساس به کارگردانی کمال تبریزی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال کلاه قرمزی ۹۷، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای محمد بحرانی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون رضا عطاران، پانته‌آ بهرام، محمدرضا فروتن و بهاره رهنما را تجربه کرد.

محمد بحرانی در سال ۱۳۹۵ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم محمد بحرانی در این سال، بازیگری در سریال کلاه قرمزی ۹۷ به کارگردانی ایرج طهماسب محسوب می‌شود.

سن واقعی محمد بحرانی چقدر است
سن واقعی محمد بحرانی چقدر است

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی محمد بحرانی بازی در سریال کلاه قرمزی ۹۷ بوده است. محمد بحرانی سال ۱۳۹۵ در ۳۵ سالگی در سریال کلاه قرمزی ۹۷ نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با ایرج طهماسب همکاری داشته است. محمد بحرانی توانست با بازی در سریال کلاه قرمزی ۹۷ تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر حمید جبلی، علی سرابی، هوتن شکیبا و محمدرضا هدایتی بر تجارب او افزود.

محمد بحرانی علاوه‌بر سریال کلاه قرمزی ۹۷، سال ۱۳۹۶ در ۳۶ سالگی در سریال گلشیفته نیز بازی کرده است. محمد بحرانی این‌بار با بهروز شعیبی یعنی کارگردان سریال گلشیفته و هنرمندانی چون مهناز افشار، مهدی هاشمی، هومن سیدی و سیامک انصاری همکاری داشت.

با اینکه محمد بحرانی را بیشتر بعنوان بازیگر می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. محمد بحرانی علاوه‌بر بازیگر به‌عنوان مجری، گوینده و مشاور نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین اثر محمد بحرانی در حرفه‌ی مجری، برنامه خندوانه است. مهم‌ترین اثر محمد بحرانی در حرفه‌ی گوینده، سریال کلاه قرمزی ۹۴ است. مهم‌ترین اثر محمد بحرانی در حرفه‌ی مشاور، برنامه فوتبالیسم است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا