سینماسینمای‌ایران

سهم فیلم پهلوان هرگز نمی میرد (بارانداز) از جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی

سهم فیلم بارانداز از اختتامیه دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی که این روزها به پهلوان هرگز نمی میرد، تغییر نام داده است فقط یک دیپلم افتخار و تندیس طلایی بود .
این فیلم که این روزها با نام پهلوان هرگز نمی میرد آماده پخش می‌شود و توسط محمدکریمی تهیه شده است در آیین اختتامیه دوازدهمین جشنواره فیلم‌های ورزشی با نظر هیئت داوران توانست دیپلم افتخار بهترین بازیگری و بهترین فیلم را در بخش روح المپیک از آن خود کند .

بدین ترتیب جعفر دهقان بازیگر این فیلم دیپلم افتخار بهترین بازیگری را از آن خود کرد و محمد کریمی تهیه کننده این اثر نیز تندیس طلایی بهترین فیلم را در بخش روح المپیک دریافت نمود.
در آیین اختتامیه جشنواره فیلم های ورزشی بهرام رادان به عنوان بهترین بازیگر نقش اول مرد برای فیلم سونامی و مهرداد صدیقیان به عنوان بهترین بازیگر نقش مکمل مرد باز هم برای فیلم سونامی انتخاب شد و ثریا قاسمی نیز با نظر هیئت داوران بهترین بازیگر نقش اول زن به خاطر بازی در فیلم دوچ لقب گرفت.
مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره فیلم های ورزشی عصر روز پنج شنبه ۲۱ اسفند ماه نود و نه همزمان با عید مبعث در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا